Юрського гігант: вчені стверджують, що виявили новий вид динозавра

Опубликованно 05.10.2018 20:11

Юрського гігант: вчені стверджують, що виявили новий вид динозавра

Доісторичне істота, важив 12 тонн, і був приблизно в два рази розмір великого африканського слона.

Експерти кажуть, що істоти блукали в околицях Кларенс, Південна Африка.

Вчені відкрили новий вид динозавра Виду після знаходження копалин в Південній Африці в провінції Вільна Держава, і опублікували свої висновки в сьогоднішній сучасної біології.

Вони назвали його Ledumahadi mafube, яка є місцевою Сесото означає "гігантський грім на світанку".

Це не погане ім'я, враховуючи, що величезна істота стояло 4М-високо на стегні.

"Назва відображає великий розмір тварини, а також той факт, що свій родовід з'явився біля витоків зауроподов динозаврів", - сказав професор Джона Choiniere з Університету Вітватерсранда, який допоміг зробити відкриття.

Команда вчених, очолювана Університету Вітватерсранда, виявили новий вид гігантських динозаврів. Фото: Університет Вітс

"Це честь недавнього і стародавнього спадщини Південної Африки".

Він додав: "Це показує нам, що навіть ще 200 мільйонів років тому ці тварини вже став найбільшим хребетних, коли-небудь ходив по землі".

Експерти кажуть, що новий динозавр є близьким родичем навіть більше зауроподы, які прийшли пізніше.

Зауроподы могли важити до 60 тонн, і включають більш відомих видів бронтозавр.

Всі зауроподы харчувалися рослинами і стояв на чотирьох ногах, з поставою у сучасних слонів.

Але дослідники говорять, що Ledumahadi mafube розвивалися своїм гігантським розміром незалежно від зауроподы.

Він також стояв на чотирьох ногах, але експерти вважають його передні лапи були більше пригнувся.

Вчені описали свої гігантські розміри і пози як еволюційний "експеримент".

Вчені кажуть, що 'Ledumahadi mafube' є першим з гігантського sauropodomorphs Юрського періоду. Фото: Університет Вітс

"Перше, що вразило мене про цю тварину-це неймовірна міцність кісток кінцівок," провідний автор д-р Блер сказав Макфі.

“Він був розміром з гігантських зауроподов динозаврів, але в той час як руки і ноги цих тварин, як правило, досить стрункі, Ledumahadi неймовірно товсті.

"Мені показали, що шлях до гігантизму в sauropodomorphs було далеко не простим, і те, як ці тварини вирішувати звичайні життєві проблеми, такі як їжа і рухався, був набагато більш динамічною в групі, ніж вважалося раніше."

Дослідники використовували вимірювання від динозавра "руки" і "ноги", аби довести, що він ходив на четвереньках, як зауроподы.

Це цікаво, тому що це не нормально, як і інші члени його власної групи динозаврів переїжджали в той час.

"Багато гігантські динозаври ходили на чотирьох ногах, але предки, що ходили на двох ногах," Оксфордського університету доктор Роджер Бенсон.

"Вчені хочуть знати про це еволюційні зміни, але на диво ніхто не придумав простий спосіб, щоб сказати, як кожен динозавр увійшов, досі."

Відпрацювати динозавр вік, вчені змогли проаналізувати копалини кісткової тканини — підтверджує, що він став дорослим і швидко дістатися до повноліття.

"Ми можемо сказати, дивлячись на скам'янілі мікроструктури кісткової тканини, що тварина стрімко зросла," д-р Дженніфер бота-грані, на південноафриканський Національний музей у Блумфонтейні, сказав.

"Близько розташованими, щороку осідають кілець зростання по периферії показують, що темпи зростання істотно знизилися до того часу він помер."

Кістки також виявили ще один цікавий факт — цей динозавр виявився відсутньою ланкою між двома основними групами динозаврів.

"Це було також цікаво подивитися, що кісткові тканини дисплей аспекти базальну sauropodomorphs і кілька похідних зауроподы, показуючи, що Ledumahadi являє собою перехідний етап між цими двома основними групами динозаврів".

Вчені дуже пильно дивився на скам'янілість, щоб знайти річні кільця (видно по горизонталі в темно-коричневий колір), які показують, що тварина росла дуже швидко у доросле життя, і зміцнів, коли він помер. Фото: Університет Вітс

За словами вчених, динозавр жив у районі Кларенс у вільний держава Південно-Африканська провінція.

У 2018 році, це мальовничий гірський район.

В той час, хоча, вона виглядала б зовсім інакше, нагадує плоский і напівпустельних ландшафтів.

"Ми можемо сказати, що від властивості осадових гірських порід, при якому кістки скам'янілості збереглися, що 200 мільйонів років тому велика частина Південної Африки виглядали як поточну область навколо Мусіна в провінції Лімпопо Південної Африки чи Південної Африки, Центральної Карру" Кейптаунського університету доктор Эмэсе борди сказав.

Часткове підніжжя великого динозавра, знайдені при археологічних розкопках на початку цього року. Фото: Університет Вітс

Світ був зовсім інший тоді.

Наприклад, ми знаємо, що новий вид динозавра тісно пов'язана з іншими гігантські динозаври з Аргентини, який жив у той же час.

Це зміцнює віру в те, що суперконтиненту Пангеї був ще застрягли разом на початку Юрського періоду — перш ніж тріщини у континентах ми визнаємо сьогодні.

"Це показує, як легко динозаври могли б вийти з Йоганнесбурга в Буенос-Айресі в цей час" Проф Choiniere сказав.

Ця історія вперше з'явилася на сонце і була опублікована тут з дозволу.