"Жир" сліди підтверджують дивні скам'янілості були ранні тварини

Опубликованно 07.10.2018 00:14

Тисячі скам'янілості були знайдені протягом останніх семи десятиліть, показуючи, що він жив на дні океану, без рота, кишечника або ануса, півтора мільярда років тому.

Це був моховитий заводу? Гігантські одноклітинні амеби? Невдалий експеримент еволюції? Або раннє тварина на Землі?

Після викопування одна з цих скам'янілостей з обриву в Росії та аналіз його змісту, дослідники виявили молекули холестерину, типу жиру.

Це підтверджує, що істота, відоме як Dickinsonia, є земної раннім з відомих тварин, - йдеться в доповіді в четвер в журналі Наука.

"Вчені борються за більш ніж 75 років" із-за характеру цих "дивних скам'янілості", - говорить професор Йохен скелі з Австралійського національного дослідницького університету наук про Землю.

"Копалини жир зараз підтверджує Dickinsonia як найдавніші з відомих викопних тварин, вирішуючи стару таємницю, яка була Святий Грааль палеонтології."

КРАЮ ОБРИВУ

Dickinsonia, що містяться riblike сегментів довжина його овальної форми тіло, який прийшов в різних розмірах і може рости, як великий, як 1,4 метра.

Аналіз показав, що тварини були в достатку 558 мільйонів років тому, мільйонів років раніше, ніж вважалося раніше, за даними Брокс.

Істота була частиною Ediacara біоти, які жили на Землі в часи, коли бактерії царював, 542-635 мільйонів років тому.

Органічно збереглася скам'янілість Dickinsonia району з Білого моря в Росії. Студент вчений знайшов сало в стародавні скам'янілості, вирішуючи 558 мільйонів років загадка і закінчуючи глобальної палеонтологія розбіжності щодо походження цієї істоти. Картина: Бобровський Ілля

Період Edicarian було близько 20 мільйонів років до появи сучасного тваринного світу — періоду, відомого як Кембрійський вибух.

“Питання було, це правда? Це подія, яка сталася в історії Землі? Або ми просто не знайшли скам'янілості?" Девід Голд, geobiologist і помічник професора в Каліфорнійському університеті, розповів AFP.

"Цей документ є ще дуже хороша лінія доказів, щоб підтримати ідею про те, що це справді тварина, і що тварини набагато давніші, ніж кембрійські". Dickinsonia міг бути предком "багато форм тваринного життя вже сьогодні", включаючи черв'яків і комах, додали золота, який не є частиною поточного дослідження.

Вченими було важко знайти скам'янілості Dickinsonia з органічною речовиною раніше додається.

Багато хто з відомих скам'янілості були в Австралії, і піддавався занадто багато елементів протягом багатьох мільйонів років.

Копалин для поточного дослідження прийшли з круч біля Білого моря на північно-заході Росії.

"Я взяв вертоліт, щоб дістатися до цієї самої віддаленій частині світу, де водяться ведмеді і комарі — де я можу знайти скам'янілості Dickinsonia з органічної речовини залишаються недоторканими", - сказав Бобровський Ілля, науковий співробітник Австралійського національного університету.

“Ці останки були розташовані в середині скелі Білого моря, що високі 60 до 100 метрів. Мені довелося зависнути над краєм скелі на мотузках і викопати величезні блоки пісковика, кинути їх униз, мити піщаник і повторіть цей процес, поки не знайшов скам'янілості я після".

Об'єкт знаходиться приблизно в 5 міліметрів. У доповіді, опублікованій у четвер, вересня. 20, 2018, Вчені кажуть, що вони підтвердили, що ці скам'янілості з більш ніж 500 мільйонів років тому сліди тварини, що робить це істота, одним з найбільш ранніх відомих. Картина: Бобровський Ілля

ПРЕДОК ХРОБАКА?

Інші дослідники раніше стверджували, що розкрили таємницю дивних тварин.

У вересні 2017 року, британські дослідники заявили, що вони були впевнені, що це була тварина, засноване на вивченні численних скам'янілостей.

Інша група дослідників, в тому числі і золото, також укладеними в 2015 році, що це був досить складний вид тварин з-за способу його тіла росли по-іншому, ніж рослини або гриби.

Хоча це питання не було повністю вирішено, palaeobiologist Даг Ервін сказав: "Я думаю, що консенсус серед більшості людей, які працювали на цих скам'янілостей протягом останнього десятиліття або близько того була, що вони якось пов'язані з тваринами". Австралійська команда “намагається зробити його більше проблем, ніж я думаю насправді. Стаття все одно хороша папір", - сказав він.

"Це нова лінія доказів, які, безумовно, вітаємо". У цьому сенсі, доповідь являє собою перший раз, що біомаркери були використані для визначення того, що скам'янілість з періоду Edicarian-це тварина, а не щось інше.

"Це частина відродження в області палеонтології", - сказав Голд. "Ми відкриваємо, як наші інструменти і технології стають краще і краще, ми виявляємо, що на самому справі є всякі органічні речовини — білки, жири, різні сполуки вуглецю — речі, які ми не думали, що можуть вижити протягом такого тривалого періоду часу", - додав він.

"З-за того, що ми можемо знайти такі речі, як збереглися пігменти, щоб побачити динозаври кольору, або в цьому випадку вміст холестерину в 500-мільйонів-річний копалин".