Біля Землі пролетить величезна комета

Опубликованно 08.10.2018 00:57

Біля Землі пролетить величезна комета

Любителів астрономії в найближчі дні чекає незвичайне видовище: комета 21P/Джакобини-Циннера наблизиться до Землі. У середині вересня її можна буде побачити неозброєним оком.

12 вересня 2018 року комета пройде перигелій на мінімальній відстані від Сонця. Через кілька днів вона буде проходити поруч з Землею. Якби комета досягла нашої планети, то це спричинило б катастрофу воістину планетарного масштабу. Однак побоюватися комети не варто, астрономи заспокоюють, що при максимальному наближенні небесне тіло все одно буде від нас на відстані приблизно 0,3 астрономічної одиниці. А це близько 45 млн кілометрів, що майже в шість разів далі, ніж потенційно небезпечну відстань.

З кометою Джакобини-Циннера пов'язаний метеорний потік Дракониды. Зорепад можна буде побачити у першій третині жовтня, а його пік припаде на 8-10 числа. Довідка: наявність латинської літери «Р» в назві свідчить, що вона регулярно, раз на 6,6 років, проноситься повз нас. Була відкрита М. Джакобини (Ніцца, Франція) в сузір'ї Водолія 20 грудня 1900 року. Виявлена знову Е. Циннером (Бамберг, Німеччина) двома перигелиями пізніше під час спостереження змінних зір близько ? Щита 23 жовтня 1913 року.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що комети Чурюмова-Герасименко розчарувала вчених.