Екіпаж МКС здійснити екстрену посадку

Опубликованно 12.10.2018 00:45

Екіпаж МКС здійснити екстрену посадку

Російська ракета "Союз" з американським Нік Хейг і російської Овчінін Олексій переніс підсилювач несправності під час запуску в Казахстані. Але ця місія була перервана незабаром після запуску на висоті близько 50 км після всього лише 123 секунд.

Кадри з всередині "союзу", мабуть, показували двох чоловіків, будучи вражений силою як несправність сталася. Великий стовп диму міг бути помічений від ракети в момент бустери не вдалося.

Космічні чиновники з Росії і США заявили про двох космонавтів перенесла більше, ніж нормальна G силу.

НАСА каже, що існує "проблема з підсилювачем" і екіпаж "повернення на Землю в режимі балістичного спуску" в рятувальній капсулі.

Пізніше відомство підтвердило, екіпаж благополучно приземлився назад на землю в 8.23 вечора (ЭЙСТ) в Казахстані. Вони були доставлені в Москву, де розпочалося масштабне розслідування найближчим трагедія.

Доповіді з Росії сьогодні раніше зазначено було порушено кримінальну розслідування одного з проспектів влади дивилися на.

Командир Міжнародної космічної станції Олександр Герст сказав, що він був вдячний астронавти були добре після рідкісного запуску перервати закінчила свою подорож.

Містер Герст, астронавт Європейського космічного агентства з Німеччини, написав з орбіти після невдалого старту: “космічний політ-це важко. І ми повинні працювати на благо людства".

Союз МС-10 космічна капсула лежить в полі після аварійної посадки.

На цій фотографії, наданої російської прес-служби Міноборони, Союз МС-10 космічна капсула лежить в полі після вимушеної посадки поблизу Джезказгана, приблизно в 450 км на північний схід від Байконыр, Казахстан.

Російський Союз МС-10 космічних апаратів, на борту якого перебували члени Міжнародної космічної станції (МКС) експедиції 57/58, російський космонавт Олексій Овчінін і астронавт НАСА Нік Хейг, відлітає до МКС зі стартового комплексу майданчика на російсько-оренду космодрому в Байконурі по 11 жовтня 2018. Фото: Кирило Кудрявцев / AFP

Росія пообіцяла обмінюватися всією відповідною інформацією з США.

Свідок заявив, що запуск йшло гладко, який запропонував проблему відбулося на дуже великій висоті.

Прес-секретар Володимира Путіна Дмитро Пєсков заявив журналістам в Москві: "слава Богу, екіпаж живий".

Час інциденту - якраз перед "Союз" вийшов на орбіту - значить його екіпажу вдалося активувати аварійний протоколи і відправити ракету назад на землю.

Олег Орлов, керівник Інституту медико-біологічних проблем, в Росії космічної медицини Науково-дослідний центр, заявив на російському телебаченні космонавти винесли шість атмосфер під час різкого балістичний спуск.

Експедиції 57 бортінженер Нік Хейг НАСА обіймає дружину Кеті після посадки в аеропорту Крайній з 57 бортінженер експедиції Олексій Овчінін. Фото: АП

Хоча це було вище, ніж нормальні, вони були підготовлені, щоб витримати такого навантаження, - додав він.

Адміністратор НАСА Джим Bridenstine сказав у заяві, що Гаага та Овчінін були в доброму стані і буде доставлений в Центр підготовки космонавтів імені Гагаріна в Зоряному містечку під Москвою.

Він додав, що "ретельне розслідування причин інциденту буде проведено".

Високопоставлений чиновник Кабінету міністрів заявив, що Росія припиняє пілотовані запуски в космос в очікуванні зонд в бустер невдач ракети.

Капсула "Союз" приземлилася назад на Землю, несучи два члени екіпажу. Пошуково-рятувальні групи знаходяться в контакті з екіпажем і прямуємо до місця посадки. Живі оновлення: https://t.co/mzKW5uDsTi pic.twitter.com/G3IuAztH6O— В NASA (@NASA), який 11 жовтня 2018

Російську космічну програму переслідує низка невдач запуску і інших інцидентів в останні роки, але інцидент в четвер був перший пілотований програми невдалого запуску починаючи з вересня 1983 року, коли "Союз" вибухнула на старті, повідомляє агентство Ассошіейтед Прес.

Вони приземлилися приблизно в 20 км на схід від міста Джезказгана в Казахстані. Космічний корабель, повертаючись з МКС, як правило, земля в цьому регіоні.

Підйом диму як маршові двигуни першого ступеня "Союз-ФГ "ракета" Союз " з МКС-10 в космос корабель з новим екіпажем Міжнародної космічної станції, МКС, окремий після запуску. Фото: АП/Дмитро Ловецькі

"Союз-ФГ" ракета-носій "Союз" з МКС-10 в космічний корабель, що перевозив нового екіпажу на Міжнародну космічну станцію, МКС, вибухів у Росії орендує космодром Байконур, Казахстан. Фото: АП/Дмитро Ловецькі

Раніше НАСА попередили капсули "Союз" повернутися на Землю "з допомогою балістичного спуску, який представляє собою гострий кут посадки в порівнянні із звичайною".

Він сказав, що була проблема з "бустер від сьогоднішнього старту".

Російські ракетні Союз зазнав несправності під час запуску нового екіпажу МКС, щоб зробити екстрену посадку приблизно в Казахстані - доповіді https://t.co/ci9ehrGquS pic.twitter.com/GUOVuIEom1Від RT@RT_com) 11 жовтня 2018

Російське космічне агентство Роскосмос і НАСА заявив, що три ступені ракети-носія "Союз" зазнав аварійне відключення другого ступеня.

Ракета несе російський космонавт і американський астронавт, які вирушили на шестимісячної місії на Міжнародній космічній станції, на порівняно рідко дві людини запустити.

Американський астронавт Нік Хейг і російський космонавт Олексій Овчінін відлік їх 4:40 ранку за східним часом у четвер запуск до станції. #AskNASA pic.twitter.com/tjiHgw0hbX https://t.co/5RYgMXNJ50 — Міжнародний. Космічної Станції (@Space_Station) 11 Жовтня 2018 Року,

Новобранець НАСА Нік Хейг і Roscosmo другий раз летить Овчінін Олексій стартував до орбітальної лабораторії з космодрому Байконур у Казахстані, як за розкладом о 7.40 вечора (за східним часом).

Невдача з запуском зазначає безпрецедентне нещастя для російської космічної програми, який був підірваний низкою невдач запуску і інших інцидентів.

"Слава Богу, екіпаж живий", - заявив прес-секретар президента Росії Володимира Путіна Дмитро Пєсков розповів журналістам, коли стало ясно, що екіпаж благополучно приземлився.