Наука знайшла причину, чому деякі чоловіки не встає

Опубликованно 12.10.2018 00:45

Наука знайшла причину, чому деякі чоловіки не встає

Вперше вчені виявили підтвердили генетичний зв'язок з еректильної дисфункції.

Дослідники виявили ділянку ДНК, де зміни зробили його більш важким для людей, щоб виконати, як очікувалося.

Перст підозри вказує на ген, названий з SIM1, які можуть бути мішенню для нових імпотенція лікування.

Провідний дослідник доктор Ерік Йоргенсон, у нас з охорони здоров'я Кайзер Перманенті, каже: “визначення цього локусу з SIM1 як фактор ризику для еректильної дисфункції дуже важливо, оскільки воно забезпечує довгоочікуване доказ того, що існує генетичний компонент цього захворювання.

"Визначення перший генетичний фактор ризику для еректильної дисфункції це захоплююче відкриття, тому що він відкриває двері для дослідження в нових, генно-терапії".

Вчені виявили ген, з SIM1 що збільшує фактор ризику для еректильної дисфункції.

Крім того, маючи потенційний вплив на чоловічу ерекцію, SIM1 знаходиться, як вважається, грає роль в розвитку мозку.

Вчені провели дослідження на основі аналізу повних геномів, або генетичний код, понад 36 000 американських і 222 000 британських чоловіків.

Проведено пошук генетичних відмінностей, які відбулися більш часто у чоловіків з еректильною дисфункцією.

Варіації з SIM1 Локус, в області ДНК, що містить ген з SIM1, був пов'язаний з 26 відсотків збільшився ризик імпотенції.

Еректильна дисфункція має ряд відомих фізичних причин, включаючи гормональні недоліки і пошкодження нервів і артерій.

Але незважаючи на ефективність процедури, такі як Віагра, багато чоловіків не поробиш.

Вчені вважають генетичну "промоутер", що виходить з SIM1 і може пояснити свої висновки, а не сам Гена.

Результати дослідження були опубліковані в журналі Праці Національної академії наук.