У пари мишей чоловічої статі вдалося вивести потомство: феноменальні результати вчених

Опубликованно 13.10.2018 22:54

Сьогодні стало відомо про черговий неймовірний крок, який зробила світова наука.

Це вкрай незвичайні розмноження відбувалося в лабораторних умовах, де вченими були відібрані стовбурові клітини мишей-самців, щоб використовувати їх для виробництва ембріонів, імплантованих сурогатними матерями, передає "Диалог.UA".

Дана техніка вимагала від фахівців здійснити процес редакції генів тварин, щоб мишенята могли з'явитися на світ належним чином, не дивлячись на ці зусилля, новонароджені від пари самців загинули через кілька днів після свого народження. В той же час попередні дослідження вчених показали, що діти мишей, у яких були змінені гени і народжені від самок мишей, можуть дожити до дорослих років, а також самі можуть мати своє потомство.

Дане дослідження вчених було проведено з метою отримання знань про те, чому ссавці виробляють потомство лише від представників різної статі, в той час як інші хребетні може народити потомство від одного батька. Мова йде про змій, акул, індиках, самки яких іноді відкладають яйця, які були не запліднені, для виведення потомства.

Згідно з інформацією вчених, якщо вдасться створювати ссавців від батьків, мають один підлогу, то це дозволить розширити популяції видів тварин, які знаходяться на межі вимирання і представлені тільки одним підлогою. Наприклад: в 2018 році помер останній на планеті північний білий носоріг, який був самцем, а на Землі залишилося лише дві самки цього виду. Відродити популяцію білих носорогів допоможе редагування генів, при цьому створюючи жіночу популяцію зі стовбурових клітин.

Проте вчені підкреслюють, що застосування даної технології на людину може бути дуже небезпечним, так як не є абсолютно ніякої гарантії того, що генні області, які беруть участь в процесі розмноження мишей, мають відповідність з тими, що задіють при виведенні потомства у людини.

Наостанок вчені повідомили, що застосування такої техніки на людях не є їхньою метою.

Сьогодні ми повідомляли, що вчені обнаружилиочередную гігантську тріщину у вічних льодах Антарктиди.

Раніше вчені з усього світу попередили, чтоапокалипсис на Землі клімату може початися в 2030 році.

Нагадаємо, що вченим вдалося дізнатися місце розташування предполагаемоймашины часу Адольфа Гітлера.

Категория: Техника