Екіпаж МКС здійснити екстрену посадку

Опубликованно 15.10.2018 00:51

Екіпаж МКС здійснити екстрену посадку

У НАСА підтвердили, екіпаж благополучно приземлився назад на землю в 8.23 вечора (за східним часом).

Російський Союз МС-10 космічних апаратів, на борту якого перебували члени Міжнародної космічної станції (МКС) експедиції 57/58, російський космонавт Олексій Овчінін і астронавт НАСА Нік Хейг, відлітає до МКС зі стартового комплексу майданчика на російсько-оренду космодрому в Байконурі по 11 жовтня 2018. Фото: Кирило Кудрявцев / AFP

Пошуково-рятувальні групи повідомили, що вони були в контакті з екіпажем "Союз", який сказав, що вони були в хорошому стані.

Капсула "Союз" приземлилася назад на Землю, несучи два члени екіпажу. Пошуково-рятувальні групи знаходяться в контакті з екіпажем і прямуємо до місця посадки. Живі оновлення: https://t.co/mzKW5uDsTi pic.twitter.com/G3IuAztH6O— В NASA (@NASA), який 11 жовтня 2018

Вони приземлилися приблизно в 20 км на схід від міста Джезказгана в Казахстані. Космічний корабель, повертаючись з МКС, як правило, земля в цьому регіоні.

Пошуково-рятувальні команди прямували в район, щоб відновити екіпаж.

Підйом диму як маршові двигуни першого ступеня "Союз-ФГ "ракета" Союз " з МКС-10 в космос корабель з новим екіпажем Міжнародної космічної станції, МКС, окремий після запуску. Фото: АП/Дмитро Ловецькі

"Союз-ФГ" ракета-носій "Союз" з МКС-10 в космічний корабель, що перевозив нового екіпажу на Міжнародну космічну станцію, МКС, вибухів у Росії орендує космодром Байконур, Казахстан. Фото: АП/Дмитро Ловецькі

Раніше НАСА попередили капсули "Союз" повернутися на Землю "з допомогою балістичного спуску, який представляє собою гострий кут посадки в порівнянні із звичайною".

Він сказав, що була проблема з "бустер від сьогоднішнього старту".

Російські ракетні Союз зазнав несправності під час запуску нового екіпажу МКС, щоб зробити екстрену посадку приблизно в Казахстані - доповіді https://t.co/ci9ehrGquS pic.twitter.com/GUOVuIEom1Від RT@RT_com) 11 жовтня 2018

Російське космічне агентство Роскосмос і НАСА заявив, що три ступені ракети-носія "Союз" зазнав аварійне відключення другого ступеня.

Ракета несе російський космонавт і американський астронавт, які вирушили на шестимісячної місії на Міжнародній космічній станції, на порівняно рідко дві людини запустити.

Американський астронавт Нік Хейг і російський космонавт Олексій Овчінін відлік їх 4:40 ранку за східним часом у четвер запуск до станції. #AskNASA pic.twitter.com/tjiHgw0hbX https://t.co/5RYgMXNJ50 — Міжнародний. Космічної Станції (@Space_Station) 11 Жовтня 2018 Року,

Новобранець НАСА Нік Хейг і Roscosmo другий раз летить Овчінін Олексій стартував до орбітальної лабораторії з космодрому Байконур у Казахстані, як за розкладом о 7.40 вечора (за східним часом).

Невдача з запуском зазначає безпрецедентне нещастя для російської космічної програми, який був підірваний низкою невдач запуску і інших інцидентів.

"Слава Богу, екіпаж живий", - заявив прес-секретар президента Росії Володимира Путіна Дмитро Пєсков розповів журналістам, коли стало ясно, що екіпаж благополучно приземлився.