У замінники цукру знайшли небезпеку для кишечника

Опубликованно 17.10.2018 17:51

У замінники цукру знайшли небезпеку для кишечника

Вчені Університету імені Бен-Гуріона прийшли до висновку, що цукрозамінники шкідливі для мікрофлори кишечника. Про це повідомляє видання Science Alert.

В ході експерименту дослідники оцінили вплив штучних підсолоджувачів (у тому числі аспартама, сукралозы, неотама, адвантама, ацесульфаму і сахарину) на різні штами генетично модифікованих кишкових паличок (Escherichia coli), здатних до біолюмінесценції. При контакті з токсичними речовинами відбувається посилення або ослаблення світлового сигналу. Результати показали, що цукрозамінники перешкоджали зростанню і розмноженню мікроорганізмів.

Інгібування біолюмінесценції відбувалося при впливі сукралозы в таких концентраціях, як 1 міліграмів на мілілітр (мг/мл) для штаму TV1061, 50 мг/мл (для DPD2544) і 100 мг/мл (для DPD2794). Неотам також пригнічував випущення світла в DPD2544 при 2 мг/мл Індукція біолюмінесценції спостерігалася у разі впливу сахарину на TV1061 (5 мг/мл) і DPD2794 (та ж концентрація). Аспартам викликав випущення світла у DPD2794, а ацесульам — у DPD2794 при концентрації 4 і 10 мг/мл, відповідно.

На думку вчених, вживання в день пари чашок кави та інших напоїв з штучними підсолоджувачами може зробити шкідливий вплив на кишкові бактерії. Хоча дослідники стверджують, що токсичний ефект не доведений, зміни в мікрофлорі можуть негативно позначитися на здоров'ї людини.

Нагадаємо, раніше з'ясувалося, що цукор виявився причиною хвороби Альцгеймера.