Стівен Хокінг пророкує раси надлюдей встане

Опубликованно 19.10.2018 03:21

Стівен Хокінг пророкує раси надлюдей встане

У нещодавно опублікованих роботах, доктор Хокінг запропонував елітного класу фізично та інтелектуально сильних людей могли б виникнути багаті люди, що вирішили змінити свою ДНК і маніпулювати генетичної своїх дітей.

"Я впевнений, що протягом цього століття, люди дізнайтеся, як змінити і інтелект, і інстинкти, такі, як агресія", - написав він.

“Закони, ймовірно, буде прийнятий у відношенні генної інженерії людини. Але деякі люди не зможуть встояти перед спокусою, щоб поліпшити характеристики людини, такі як пам'ять, стійкість до хвороб і тривалість життя".

Відомий фізик-теоретик, який помер у березні цього року, зробив похмуре пророцтво в збірку есеїв і статті, нещодавно опублікованій в британській "Санді Таймс", до виходу книги, що містять зібрання творів доктор Хокінг.

Ті без засобів стануть віднесені до підкласу "непідготовлених людей", - припускає він у короткі відповіді на найважливіші питання повинен вийти на цьому тижні. Багатих, хто має владу і доступ могли налаштувати їх геном, щоб підвищити міцність пам'яті і стійкість до хвороб.

Цю дворівневу систему людини, доктор Хокінг передбачив, може мати серйозні соціальні наслідки.

"Як тільки такі надлюди з'являються, будуть серйозні політичні проблеми з неулучшенних людей, які не зможуть конкурувати", - написав він. “Імовірно, вони вимирають або стають неважливими. Замість цього, там буде гонка самостійно конструювати істот, які вдосконалюються по наростаючій.

"Якщо людство зуміє перебудувати себе, він, ймовірно, розосередилися і колонізувати інші планети і зірки."

У той час як поява надлюдей не буває в нашому житті, новий ген-технологія редагування вже призвело до заклопотаності з приводу потенційних дизайнерських немовлят.

Зокрема, метод CRISPR-Cas-номер 9-це останнім часом з'явилися технології, які можна розглядати як діючи як крихітні молекулярні ножиці, які можуть різати і переробляти нуклеотидів, які складають ДНК, що дозволяє вченим знаходити і модифікувати, або замінити, генетичні дефекти.

“Є побоювання, що вони можуть використовувати ці методи, щоб створити, деяким чином, генетично модифікований людина. Ви знаєте, діти, де батьки вибирати риси характеру своїх дітей, зробити їх вище, сильніше, розумніше або щось подібне," НПП, йдеться в доповіді про 2016 шведський вчений, використовуючи техніку редагування людських ембріонів.

Стівен Хокінг попередив тенденція для 'Діти' призведе до класу надлюдей. Картина: Грег Бейкер

Д-р Хокінг був відомий вносячи ясність у деякі з найбільш приголомшливих ідей в науці, таких як природа " чорних дірок і можливості мультивселенной.

Але до кінця цього життя, він ставав все голосніше заявляє про майбутні проблеми світу може зіткнутися.

Докладніше: остаточний документ Стівена Хокінга бореться з природою мультивселенной

ХОКІНГ А. В. ПОПЕРЕДЖЕННЯ СВІТУ

В останні роки Стівен Хокінг підняв тривогу про потенційну загрозу штучного інтелекту, що також в останній збірник опублікованих роботах.

"Поява супер-розумний АЙ яких найкраще чи найгірше, що коли-небудь станеться з людством", - написав він.

“Реальний ризик з AI не зла, а компетенції. Супер-розумний ІІ буде дуже гарний у досягненні поставлених цілей, і якщо ці цілі не збігаються з нашими, ми в біді".

Виступаючи на веб-саміті в Лісабоні в листопаді минулого року знаменитий фізик сказав, що страшна реальність ми просто поки не знаю, де AI-це добре чи катастрофічними для всього світу.

"Ми не можемо знати, якщо ми будемо нескінченно допомогла ІІ або ігнорують його, і в стороні, і, імовірно, знищений", - сказав він.

А ИИ може бути дуже корисним для скорочення масштабів убогості, хвороб і відновлення природного середовища, неможливо передбачити, "що ми можемо досягти, коли в нашому власному свідомості посилюються ІІ".

“AI може бути гіршим винаходом в історії нашої цивілізації, що приносить небезпека як потужний автономний зброї або нових методів декілька пригнічувати багато.

"ШІ може розвиватися власною волею, а воля, яка знаходиться в конфлікті з нашими і які могли б нас знищити".

Він попередив, що вчені та урядовці повинні зосередитися на максимізації вигоди для суспільства, а не чистого потенціалу.

"Ми повинні використовувати ефективне управління у всіх сферах його розвитку", - сказав він. “Ми стоїмо на порозі чудового нового світу. Це захоплююче, якщо небезпечне місце, щоб бути і ви-першопрохідці", - сказав він аудиторії дослідників і технологів.

Молодий Стівен Хокінг у 1963 році.