Запущений телескоп TESS відкрив свої перші екзопланети

Опубликованно 19.10.2018 06:21

Запущений телескоп TESS відкрив свої перші екзопланети

Орбітальна обсерваторія TESS, що належить Національного управління США з повітроплавання і дослідженню космічного простору (NASA), виявила свої перші екзопланети.

Апарат TESS (Transiting Exoplanet Survey Satellite) був запущений в квітні нинішнього року. Він призначений для пошуку планет за межами Сонячної системи. Для виявлення таких об'єктів використовується метод транзитів: реєструються періодичні зміни яскравості зірок, що викликаються проходженнями планети перед диском своїх світил.

До виконання наукових завдань обсерваторія TESS приступила в кінці липня. Як тепер повідомляється, на початковому етапі робіт апарат ідентифікував два раніше невідомі екзопланети. Одна з них знаходиться на відстані близько 50 світлових років від нас і обертається навколо карликової зірки LHS 3844. Друга екзопланета розташована в 60 світлових роках від Землі біля світила Pi Mensae.

Крім того, обсерваторія TESS виявила кілька десятків зірок, навколо яких теоретично можуть обертатися планети.

Основна місія TESS розрахована як мінімум на два роки. Очікується, що за час своєї роботи обсерваторія дозволить виявити тисячі нових екзопланет.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що TESS надіслав перший знімок.