Обговорення космічне значення оточує стародавній викопний світі

Опубликованно 23.10.2018 05:45

Обговорення космічне значення оточує стародавній викопний світі

У 2016 році команда австралійських вчених було вивчення гірських порід в Гренландії, коли вони зробили відкриття, вони думали, що могли б провести космічне значення.

У статті, опублікованій в журналі Природа за час, дослідники зробили свою справу за те, що вважається найстарішою у світі відомі копалини залишки мікробів, які жили на стародавньому морському дні, які повинні були бути сформовані 3,7 мільярда років тому.

Ці "скам'янілості" запропонував життя на Землі з'явилася тільки після того, як планета досить охолоджується, щоб стати придатною для життя. Сенс в тому, що при наявності сприятливих умов життя частіше, ніж ми думаємо, і може швидко СПАРК в існування де-небудь у Всесвіті.

Це було захоплююче відкриття. Але це було занадто добре, щоб бути правдою?

Правда залежить від того, наскільки конусоподібних утворень є справжніми строматолітів, які є шаруватими структурами залишив після води-існування мікроорганізмів.

Введіть Ебігейл Allwood, а астробіолог НАСА, який був схвильований і досить цікаво про нове відкриття.

Нове дослідження стверджує, що структури, представлені як доказ активності мікроорганізмів, насправді, ковані підземного тепла і тиску.

Доктор Allwood знайшов те, що тепер вважається другою найдавнішою відомою викопної, підтверджують строматолиты, знайдені в пластах гірських порід в Австралії, датованих 3,45 млрд років.

Коли вона читала папери 2016, які скинули її знаходження на найстаріший у світі копалини, вона думала, що "щось було не зовсім правильно".

Так доктор Allwood і її команда вирушили в Гренландію, щоб перевірити гірської породи.

У новій роботі, опублікованій відразу, в черговий раз в журналі Природа, вона оскаржує первісним позовом, що освіта-це найстаріший в світі копалин.

З використанням технології НАСА, дослідники прийшли до висновку, структури, знайдені на скелях були, швидше за все, не скам'янілості, а просто більше року.

Австралійські вчені, однак, стверджують, що вони є залишками давніх форм життя. Д-р Allwood знайшли фігури вивітрювання і, в основному, шари внутрішньої структури не підходять з цим типом копалин, звані строматолиты. Одного навіть зростала в те, що вона назвала неправильному напрямку.

Потім д-р Allwood використовував версію документа, який буде відправлений на Марс протягом декількох років, щоб створити хімічний карту структури. Вона сказала, що це не було хімічної підпис закостенілої життя.

Замість цього, вона стверджує, конічної форми не були строматолиты, але хребти, які зазвичай виникають протягом мільйонів років шляхом природного процесу деформування називається метаморфізм.

Команда доктора Allwood прийшли до висновку, що поточні докази не підтримують інтерпретацію структури, як 3.7 мільярда років строматолиты.

"Тривимірний аналіз морфології та орієнтації структур в контексті вміщуючими породами тканини, в поєднанні з текстурою-конкретний аналіз основних і мікроелементів, хімія, показують, що строматолиты більш правдоподібно витлумачені як частина збірки деформації структури, сформовані в карбонатних-ОЗ змінені довгий час після поховання," доктор Allwood писав.

Дискусія розділила деякі в науковому співтоваристві.

Будучи в стані точно датувати перші паростки життя на нашій молодій планеті — близько мільярда років, у той час — має важливі наслідки для розуміння того, як вона виникла і розвивалася.

Професор Аллен Nutman з Університету Вуллонгонг, хто вів первинне дослідження стояв на роботі. У заяві додається до новини.ком.АУ, він і його колеги заявили, що вони були "здивовані" проблемою до нього.

Вони сказали, що доктор Allwood взяли проби з далекого кінця одного з двох сайтів і не перевірити оригінальні зразки, коли пропонували.

"На відміну від нас, не досліджував екстенсивно відносини з геологією навколишнього оголення", йдеться в заяві.

"Це класичний сценарій, що порівнювати яблука і апельсини, що ведуть до неминучого результату, що у нас і свої спостереження не збігаються."

Говорячи з Ассошіейтед Прес, сторонній експерт д-р Пітер Вішер з Університету Коннектикуту заявили претензії на таку стару копалин потребує кілька ліній доказів", тому вчені були вражені, але не переконали працювати Nutman це".

Він сказав, що він був переконаний ретельної роботи доктор Allwood, що це не скам'янілість.

Інші в полі, зазначив, що шукати сліди стародавньої життя, була винятково важким завданням і часто викликає суперечки.

"Ми стоїмо на нашій інтерпретації, які зустрічаються тут вкрай рідко строматолиты в Ісуа камені, що збереглися в маленькій реліктової від 3700 мільйонів років неглибоке море," команда Проф Nutman сказав.

— З АП