Майна Стівена Хокінга продає свої цінні речі

Опубликованно 25.10.2018 00:27

Майна Стівена Хокінга продає свої цінні речі

Продукти включають в себе деякі з його найбільш важливих праць, у тому числі докторську дисертацію, копію Коротка історія часу і сценарій для однієї з його виступу на "Сімпсонів", повідомляє "Фокс Ньюс".

Двадцять два лоти підуть з молотка на Лондонському аукціоні будинку Крісті в період між 31 жовтня і 8 листопада в онлайн-продаж охрестили "на плечах гігантів". Включеними в лоти 12 найбільш важливих Хокінга опублікованих робіт, у тому числі і його 1965 дисертацію. В той час, Хокінг вже були діагностовані захворювання рухових нейронів (також відомий як бічний аміотрофічний склероз). Підписав тезу, що "дана дисертація-це моя робота, С. Хокінг."

Це один з п'яти відомих екземплярів своєї дисертації, аукціонний дім сказав, і має передпродажну оцінку від 126,000 $і $189,000.

Деякі цінні речі Стівена Хокінга буде продаватися в онлайн-аукціоні christie's.

У жовтні 2017 року, Кембриджський університет завантажений дисертацію Хокінга і зростання трафіку від зацікавлених сторін розбився на сайті.

"Вибрані лоти за видатні досягнення продаж підкреслити професора Хокінга в науці поряд з його неповторною індивідуальністю і надихаючі історії життя," голова Крісті книг і рукописів Томаса Venning йдеться в повідомленні.

Аукціон завершиться одного професора Хокінга візках, який Venning говорить дозволяла йому тур у "світі як успішний науковий комунікатор, і з якого його розум плавав у далекій простору-часу, роблячи його в прямому і переносному сенсі одним з найбільш подорожував колясок в історії". Його передпродажна оціночна вартість становить від $12,600 $18,900.

Крісло Стівена Хокінга оцінюється між $12,600 $18,900. Фото: Крісті

Виручка від аукціону підуть на користь Фонду Стівен Хокінг і захворювання Неврона мотора асоціації, сказав Крісті.

Хоча Він, можливо, був недієздатний фізично, йому вдалося надихнути людей по всьому світу, викладає фізику і математику, виступів і плаваючи в невагомості, весь час роботи в області космології та квантової гравітації.

Він не був скромний про те, що він хотів зробити. "Моя мета проста," сказав він одного разу. "Це повне розуміння Всесвіту, чому це так і чому вона взагалі існує".

Стівен Хокінг надихнув людей по всьому світу, щоб освоювати з фізики та математики. Картина: Метт Данем

Крім того, що базується в Лондоні аукціонний дім буде створювати копію Коротка історія часу, космолога 1988 року бестселер, який підписується з Хокінгом відбитка, а також шкіряну куртку та копію сценарію 22-го прем'єра сезону "Сімпсонів"під назвою "початкова школа мюзиклу", для якого Він озвучив.

Після Хокінга помер 14 березня цього року у віці 76 років, Сімпсони вшанували відомий фізик.

Копія епізод сценарію Сімпсони Хокінг був. Фото: Крісті

Професор Стівен Хокінг з'явився в Сімпсонах.

У вищезгаданій заяві, дочка Стівена Хокінга, Люсі, сказав, що родина була щаслива, щоб дати шанувальникам її батька є шанс отримати частину його досягнень.

Бомбер дав Стівену Хокінгу будуть виставлені на торги christie's в Лондоні. Картина: Френк Аугштайн

Книги, підписані з відбиток великого пальця, також піде з молотка на christie's. Картина: Френк Аугштайн

"Ми сподіваємося, що зможемо запропонувати архіві нашого батька нації ... як ми вважаємо, це величезна частина його спадщини, але й історії науки в країні", - сказав Люсі. "Ми також даємо шанувальникам його творчості можливість придбати на пам'ять про незвичайне життя нашого батька у формі невеликий вибір яскравих і захоплюючих предметів".

Крім деяких речей Хокінга пропонують, володіння від інших відомих учених, у тому числі сер Ісаак Ньютон, Чарльз Дарвін і Альберт Ейнштейн будуть включені в аукціоні.

Ця спочатку з'явилася на Fox News і відтворюється з дозволу.