Відкриття, яке потрясло світ: вчені тепер можуть у два рази продовжити термін людського життя

Опубликованно 28.10.2018 05:00

Спершу новий "еліксир молодості" перевірили на черв'яках і отримали чудові результати. Тепер черга за випробуваннями на Номо sapiens. Учені не сумніваються: охочих випробувати на собі препарат, що подовжує молодість і саме життя, у них недоліку не буде.

Дослідники виявили, що при об'єднанні двох фармацевтичних препаратів тривалість життя черв'яків Caenorhabditis elegans (C. elegans), стала в два рази довше. Ці препарати чимало уповільнили швидкість старіння, і дане дослідження закладає "важливу основу для досягнення такого ж ефекту у ссавців. Ще одним приємним "побічним ефектом" винаходу може стати прорив в лікуванні дегенеративних захворювань, наприклад – Альцгеймера. Про це передає "Ліга. Новини, Росія".

Також стало відомо, які ліки дослідники зробили компонентами свого "еліксиру молодості". Одне з них – рапамицин. Цей препарат показаний людям, які перенесли трансплантацію органів, щоб уникнути відторгнення. Результати показали: саме рапамицин збільшує тривалість життя багатьох організмів, включаючи вищезазначених черв'яків, а також плодових мушок і навіть лабораторних гризунів.Медики уточнюють: рапамицин вводили піддослідним не в чистому вигляді, а в поєднанні з іншими фармацевтичними препаратами.

Нагадаємо, у Британії б'ють на сполох через поширення стійких до антибіотиків бактерій. За прогнозами фахівців, "стійкі мікроби" способныуничтожить більше людей, ніж рак і діабет разом узяті.

Категория: Техника