Єдинороги існують! Чи вони зробили в Сибіру 100 000 років тому

Опубликованно 05.12.2018 03:18

Єдинороги існують! Чи вони зробили в Сибіру 100 000 років тому

Незважаючи на його зникнення, новітні дослідження показали, що звір поділяє землю з ранніми сучасними людьми до 35000 років тому.

Враження художника від эласмотерий. Фото: С. У. Ван Дер Мерве

Древній вид носорога був відомий як эласмотерий sibericum (сибірський єдиноріг), з-за своєї незвичайної один ріг.

Вважалося, вимерли між 200 000 і 100 000 років тому.

Однак, "красивий череп" в Музеї Природної історії допомогла оскаржити дату передбачуваної смерті цієї істоти.

Професор Адріан Лістер, palaeobiologist, хто вивчає еволюцію і вимирання, говорить нове дослідження показало, що "гіганти Льодовикового періоду" збереглося набагато пізніше, ніж вважалося раніше.

"Ми зустрічалися кілька зразків — таких, як красивий череп, у нас в музеї — і на наш подив, вони прийшли до менш ніж 40 000 років", - сказав він.

Эласмотерий був вимерлий рід гігантських носорогів рідним для Азії в пліоцені по епохах плейстоцену. Фото: Florilegius

Проф Лістер співпрацював з колегами-науковцями з Великобританії, Нідерландів та Росії радіовуглецеве дата всього 23 особини.

Використовуючи держава-оф-арт-методи, датування показало виду "дожили як мінімум до 39,000 років тому, і, можливо, вже в 35 000 років тому".

У дослідженні також брали участь дослідивши Сибірського єдинороги зуби, щоб показати, що тварини їли. Результати підтвердили, що вони, швидше за все, пасли на жорсткою, сухої трави.

Керівник дослідження Едріан Лістер розглядає мамонтеня, виявлений в Сибіру в 2007 році. Фото: Роб Стотхард

Музей Природної історії, сказав в останні дні древніх видів носорога "були представлені ранні сучасні люди і неандертальці".

Він додав: “Це, однак, малоймовірно, що присутність людини стало причиною вимирання.

"Замість цього, більш імовірно, що різкі коливання клімату протягом цього періоду часу, в поєднанні зі спеціалізованим випасу спосіб життя і носорогів' природно низької чисельності населення штовхнув видів на краю".

Враження художника стародавньої сибірської єдинорога. Картина: Сонце

В Австралії вчені досліджували ДНК з деяких копалин — вперше ДНК була виявлена в E. sibiricum — і знайшли стародавнього носорога "відокремилася від сучасних групу носорогів приблизно близько 43 мільйонів років тому".

Це робить сибірський єдиноріг "останній вид вельми характерний і древній рід".

Сьогодні є лише п'яти вижили видів носорога, хоча в минулому було аж 250 видів в різний час.

Ця історія вперше з'явилася на сонце і була опублікована тут з дозволу.