Як запобігти цим літом комариних укусах

Опубликованно 22.12.2018 08:36

Як запобігти цим літом комариних укусах

Немає виснажливої спеки, торговий центр натовпу і родичів перетримка їх вітати - просто назвати декілька.

Але найстрашніше подразником є москітна.

Щоб додати сіль на рану, дослідники тепер спекулювати комарів може бути винуватців м'ясоїдних бактерій, що викликають виразки Бурули.

ЩО ТАКЕ ВИРАЗКА БУРУЛИ?

Бурули виразки, також відомий як Дейнтри виразки Крайньої Півночі Квінсленд, починаєте як простий захворювання шкіри, що нагадує маленький прищик. Не лікувати, шишки перетворюються у неестетичні виразки.

Виразка була зареєстрована в 33 країнах з тропічним або помірним кліматом, в тому числі в Африці, Південній Америці та Тихоокеанському регіонах. Хоча остаточна причина не задокументовані, вчені стають все ближче до розкриття носієм хвороби.

Джеймс Кук, професор Університету Джона Макбрайда має тверду теорії, що зв'язують бактерії для комарів.

“Це все викликана бактерією Mycobacterium ulcerans до. Це близький родич від туберкульозу і прокази", - сказав Макбрайд.

“Дві основні ідеї про те, як люди набувають мікобактерії ulcerans до, одна теорія, розроблена в Австралії, що в результаті укусів комарів. Ми знайшли деякі докази спійманих комарів приховують мікробактерії дикий ulcerans до бактерій".

Інша теорія звинувачує бандикуты після перебування бактерій в екскрементах тварин.

Більш поширеними в тропічному кліматі, виразка Бурули знати, щоб привести до втрати кінцівок якщо не лікувати. Фото Підлогу Джеферс

Комаров славляться викликаючи неприємних випадків малярії, лихоманки денге та енцефаліту. І хоча Бурули виразки не так добре відомо, або, як широке поширення, бактерія має здатність псуватися тканин до ампутації.

Макбрайд був свідком цих руйнівних наслідків.

"Виразки стануть настільки великими, що вам потрібно зробити серйозну операцію, але я бачив людей, які позбулися кінцівок у результаті".

На щастя, гнійники це погано не загальні. Більшість Бурули виразки піддаються лікуванню без втрати придаток, можна вилікувати за допомогою антибіотиків і можливої операції.

"Це в основному безболісний неестетичні виразки, яка росте і пацієнти звертаються до лікаря через загоюються виразок," сказав Макбрайд.

Незважаючи на це, вчені закликають до обережності.

Експерти побоюються епідемії в потенційній може бути пивоваріння, літній сезон москітна становлять загрозу розповсюдження бактерій.

У листопаді тропічні охорони здоров'я зафіксовано два примірники виразка Бурули в Північному Квінсленді, з більш лікарі попереджають епідемії потенційний у Вікторії. Експерти передбачають цього року лише 400 випадків.

Виразка Бурули починається як прищ, як шишка, але зростає і стає великою болячкою..

КОМАРІ ПРИВАБЛЮЮТЬ ПЕВНІ ЛЮДИ?

У будь-який момент відкритий літній сад, неможливо вижити без будинку свербіж сувенір ввічливості крилатих шкідників. І для кожного прихлопнул комаха, хтось буде стверджувати, що вибрали москітна ласощі.

Вчені погоджуються, що деякі люди більш правоподобны для того щоб бути мішенню для комарів, але причини можуть варіюватися від виду до виду.

Він повинен прийти, як не дивно, що два дослідника з Флориди — болотистій москітна Мекка — є розуміння, чому люди покусали. Два університету Флориди професорів та експертів з медичної ентомології, Джонатан вдень і Джеррі Батлер, спекулювати між 10 і 20 відсотків людей є дуже привабливими для комарів.

Є багато міфів, які циркулюють в інтернеті спекуляції про те, що визначає кусаються частоти. Деякі кажуть, що руді генетично схильний бути укушеними більше, ніж блондинка або брюнетка аналоги — неправда. Інші приписують рівень цукру в крові або квіткові духи — теж брехня.

Часто укусу частіше, ніж хтось інший не має нічого спільного з вашої ДНК і все, що з себе зжеруть.

Зжеруть тебе выслежу і Марк ви з сверблячі червоні шишки — все тому що ти пахнеш солодше, ніж людина поруч з вами.

Д-р Джанет Макаллістер, ентомолог у центрах по контролю і профілактиці захворювань, говорить, що є спостережувані закономірності.

"У них дуже різні моделі поведінки, дуже різні уподобання, що вони хочуть їсти, і де вони могли б жити".

Якщо ти сильніший за інших, ти головний кандидат. Більше люди виробляють більше вуглекислого газу, що більш імовірно, щоб заманити комарів від подальшого відстані. Саме тому чоловіки покусали більш часто, ніж жінки, і дорослі частіше, ніж діти.

Вправа є ще одним фактором; Моззі люблю молочну кислоту. Якщо ви тільки що працювали або пішли на пробіжку, швидше за все, ваш організм миготливий неон корму на мене комах.

Вона також може бути просто зводяться до того, як ви запах для комарів. Аромати, такі як ацетон і естрадіол знайшли в диханні і бактерії, що зберігаються на шкірі є досить привабливими. Вчені вважають, що ці запахи виходять від деяких людей сильніше, ніж інші, які могли б пояснити велику кількість Моззі любов.

Москітна тяжіння має більше спільного з окремих видів комах, ніж ваша ДНК. ФОТО: МАРК МАККОРМАК

ЯКІ НАЙКРАЩІ СПОСОБИ, ЩОБ НЕ СТАТИ ЗДОБИЧЧЮ? Носити відповідний одяг: комарі швидше помічати людей в більш темні відтінки, тому рекомендується одягатися в світлому одязі. Відкриті ділянки шкіри, також збільшує ваші шанси бути покусаним — мінімізувати це допоможе запобігти укуси. Використовуйте засіб від комах: це простий, але потужний інструмент у вашому арсеналі. Експерти рекомендують робити вибір в користь спреї для відлякування, а не цітронелли свічки. Уникнути певний час доби: комарі, як правило, більш активні під час світанку і заходу, віддаючи перевагу більш прохолодні умови. Уникнути укусів планувати свій день, щоб уникнути пік москітна руху. Видалити стоячої води: негазована вода створює ідеальне середовище розмноження комарів. Купальні для птахів і відра води досконалі способи привернути небажану кусючих. Циркуляція повітря: Комаров, в той час як дратує, не сильні літуни. Використовуючи вентилятор, щоб збільшити циркуляцію і потік повітря допоможе мінімізувати присутність комах.

— Майк Кук-спеціаліст по СЕО контент для новин.ком.АУ. Продовжувати розмову @mikejxmes