В пилових хмарах розгледіли планетарні системи

Опубликованно 29.12.2018 09:48

В пилових хмарах розгледіли планетарні системи

"Суперземли" і планети розміром із Нептун можуть формуватися навколо молодих зірок у значно більших кількостях, ніж вважалося раніше, астрономи з'ясували в новому дослідженні.

Спостерігаючи молоді зірки, розташовані в звездообразовательной області, що лежить в напрямку сузір'я Тельця, дослідники виявили, що багато з них оточені структурами, що вказують на присутність невидимих, які все ще знаходяться в процесі формування молодих планет.Використовуючи радіотелескоп Atacama Large Millimeter Array (ALMA), команда дослідників під керівництвом Фена Лонга (Feng Long) з Інституту астрономії Кавлі Пекінського університету, Китай, провела огляд молодих зірок, розташованих в звездообразовательной області Телець, яка являє собою величезна хмара з газу і пилу, розташоване на відстані всього лише 450 світлових років від нас. Дослідження показало, що 32 зірок, оточених протопланетными дисками, 12 зірок – тобто 40 відсотків – мають диски зі складною структурою, що демонструють кільця і щілини, які, як вважає команда, з'явилися в дисках в результаті формування в ні їхніх планет.

Крім того, в роботі була розглянута альтернативна версія формування щілин і кілець у околозвездном диску, не передбачає наявність планет і зв'язує формування структури диска із змінами тиску, зумовленими магнітними полями, однак перевірка цієї гіпотези не підтвердила зв'язку між властивостями зірок і структурою диска, додали автори.Дослідження опубліковане в журналі Astrophysical Journal.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в сузір'ї Тельця знайшли чотири дивних планети.

Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на сторінку Bigmir)net на Facebook: facebook.com/bigmir.net