Вчені відкрили два нових фактори, що вказують на ознаку швидкої смерті

Опубликованно 16.11.2019 04:48

Вчені відкрили два нових фактори, що вказують на ознаку швидкої смерті

В ході досліджень вчені змогли знайти нові ознаки, які вказують на швидку смерть. Новий фактор безпосередньо пов'язаний з фізичною активністю людей похилого віку. Дослідження проводила група науковців з Канади і США.

Самі дослідження тривали довгих 13 років. За цей час учені встигли поспілкуватися і поспостерігати за 1275 добровольцями похилого віку, повідомляє ресурсДиалог.UA.

Наукові співробітники помістили на зап'ястя випробовуваних спеціальні пристрої, які зчитували показники фізичної активності людини. Завдяки цим показникам вченим вдалося відкрити невраховані раніше фактори, що впливають на смерть людини.

Новий фактор, який впливає на здоров'я людини, раптове підвищення активності або ж різкий перехід до спокійного стану. Вчені помітили, що люди похилого віку, які протягом довгих років постійно змінювали свій ритм активності в межах двох годин, частіше піддавалися ризику отримання травми, інвалідності і смерті.

Експерти заявляють, що у людей, які часто змінюють фізичну активність, ймовірність смерті зростає в 1,6 рази.

Раніше ми повідомляли, що групі вчених вдалося встановити не тільки час поява першоїлюдинина Землі, але і назвати регіон, де це сталося.

Нагадаємо, Він передбачив появу новоїраси людей, які будуть саморозвиватися і вступлять у конфлікт із звичайними людьми. У цій "битві" виживе тільки найсильніший.

Категория: Техника