Роскосмос стривожений: до Землі летить небезпечний об'єкт, де і коли він ударить - невідомо

Опубликованно 02.12.2019 03:03

Система попередження про небезпечні ситуації виявила небесне тіло, стрімко наближається до Землі.

У британських і американських обсерваторіях спостерігачі повідомили про те, що невідомі раніше малий астероїд наближається до Землі. Про це з посиланням на заяву прес-службыРоскосмоса информируетДиалог.UA.

Інформацію вперше надали дослідники Амурській області Росії. Відзначається, що за розміром небесне тіло приблизно можна порівняти з астероїдом, який в 2013 році впав на російський місто Челябінськ. Комета має поперечний розмір 10-15 метрів.

Поки невідомо, чи зможе небесне тіло досягти Землі. Це новий об'єкт, який раніше не був помічений у спостереженнях, в базах даних відсутня інформація про астероїд. Якщо вірити останнім вимірам астрономів, цей осколок періодично зближається з Планетою, а отже, є ймовірність того, що комета так і не впаде на Землю.

Протягом 8 листопада підтверджують спостереження були отримані в обсерваторіях Great Shefford (Великобританія) і Astronomical Research Observatory, Westfield (штат Іллінойс, США).

У Роскосмосі уточнюють, що це вже другий астероїд, сближающийся з планетою за останні три місяці. Раніше в липні за унікальною орбіті на Землю летів астероїд, проте він пролетів повз планети, мінімальна відстань при цьому було всього кілька сотень тисяч кілометрів.

Раніше наДиалог.UA ми вже повідомляли про те, що в кінці грудня 2019 годана Землю впадуть відразу три астероїди, що досить рідкісне явище.

Також нещодавно ми розповідали, що коли м'ч пролетів над Японією метеорит може бытьпредшественником космічної катастрофи, так як осколок швидше за все є частиною набагато більш великого космічного тіла.

Категория: Техника