Телескоп Hubble зробив дивовижний знімок: опубліковані кадри "космічного особи"

Опубликованно 05.12.2019 16:48

Телескоп Hubble зробив дивовижний знімок: опубліковані кадри

Нещодавно в Мережі з'явилися нові знімки з космічного апарату Hubble. На них телескоп зумів закарбувати момент зіткнення двох галактик і "особа", яке утворилося в результаті цього інциденту. Астрофізики запевняють, що телескопу вдалося сфотографувати дуже рідкісний випадок.

В ході зіткнення галактик одночасно відбувається кілька процесів, і один з них вдалося сфотографувати Hubble, повідомляє ресурсДиалог.UA.

Астрономи звернули увагу і на той факт, що в результаті зіткнення галактик зазвичай велика поглинає меншу. А на знімку можна побачити, що обидві мають практично однаковий розмір. Також вчені підкреслюють, що в нашому випадку не сталося лобове зіткнення, а затягування по спіралі. Сам процес відбувся в правильному напрямку, і саме тому на фото можна побачити ефект ущільнення туманності. Ось ці всі фактори призвели до того, що ми стали свідками так званого "космічного особи". На знімку можна побачити об'єкти, які утворюють ніс і очі галактик.

Вчені заявляють, що такі процеси вони вже спостерігали в космосі, але випадки зі спіраллю досить рідкісні.

Знімок вдалося зробити телескопу Hubble в той момент, коли він виконував завдання щодо заповнення пустот при складанні нової карти Всесвіту.

Раніше ми повідомляли, щоХокінгпередбачив людству загибель від нових технологій. Не виключено, що при розшифровці ДНК людству вдасться створити новий саморазвивающийся вигляд собі подібного.

Нагадаємо, вчені не можуть знайти логічне пояснення нових видівблискавок, які вбивають не по одній живій істоті, а цілими групами за один раз.

Категория: Техника