Вчені: Землю поглине чорна діра

Опубликованно 22.12.2019 13:12

Вчені: Землю поглине чорна діра

В центрі Галактики Андромеди — найближчого сусіда Чумацького Шляху, знаходиться чорна діра набагато більшого розміру, ніж в нашій Галактиці. Її маса в 4,1 мільйона разів перевищує масу Сонця. По суті ця надмасивна чорна діра являє собою галактичну електростанцію, яка знищує все на своєму шляху. При цьому наша чорна діра поки знаходиться на безпечній відстані 25 000 світлових років від Землі. Проте, вчені вже попередили, що зіткнення Андромеди і Чумацького Шляху неминуче і при цьому Земля буде зміщена до центру галактики, що дозволить чорній дірі поглинути нашу планету.

Андромеда, довжина якої 220 000 світлових років, — у два рази більше Чумацького шляху, наближається до нашої Галактики зі швидкістю близько п'яти мільйонів кілометрів в рік. При зіткненні галактик Земля може бути кинута в центр Андромеди, де її надмасивна чорна діра поглине Землю. Ось що з цього приводу заявив Фабіо Пакуччи, астрофізик з Гарвардського університету і Смитсоновской астрофізичної обсерваторії:

"На відміну від своїх зоряних «родичів», надмасивні чорні діри не блукають у космосі. Замість цього вони лежать у центрі галактик, включаючи нашу власну. Наша Сонячна система знаходиться на стабільній орбіті навколо надмасивної чорної діри, яка знаходиться в центрі Чумацького шляху, на безпечній відстані 25 000 світлових років. Але це може змінитися. Якщо наша галактика зіткнеться з іншого, Земля може бути відкинута до центру галактики, досить близько до надмасивної чорної діри, щоб в кінцевому підсумку та поглинула її. Фактично, за прогнозами, зіткнення з Галактикою Андромеди відбудеться через 4 мільярди років, і, швидше за все, це буде поганою подією для нашої рідної планети".

Тим не менш, Пакуччи додав, що незважаючи на те, що чорні діри мають погану репутацію, вони насправді життєво важливі для існування життя в космосі:

"Не поспішайте судити про них занадто суворо, чорні діри — не просто знаряддя для руйнування. Вони зіграли вирішальну роль у формуванні галактик, будівельних блоків нашого Всесвіту. Чорні діри внесли істотний внесок у те, щоб зробити Всесвіт яскравим і дивовижним місцем".

Однак людству не доведеться турбуватися про те, щоб бути поглинутим надмасивної чорною дірою Андромеди. До того часу Сонце зросте до величезних розмірів, руйнуючи Сонячну систему набагато раніше прибуття Андромеди. З цього приводу висловився Герайнт Льюїс, астрофізик з Сіднейського університету:

"Спалювання гелію на Сонці призведе до розширення Сонця, і протягом приблизно трьох мільярдів років Земля буде випалена нашої зростаючою зіркою. Вона поглине Меркурій, потім Венеру, а потім і Землю".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що чорні діри виявилися зірковими реаніматорами.

Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на Bigmir)net на Facebook і Telegram