Український астроном знайшов загадковий об'єкт міжзоряний

Опубликованно 02.01.2020 03:51

Український астроном знайшов загадковий об'єкт міжзоряний

Астрономи помітили другий об'єкт, який прилетів в Сонячну систему з межзведного простору. Небесне тіло має пролетіти близько Марса до кінця року, повідомляє видання Science Alert.

Комету C/2019 Q4 30 серпня виявив український астроном-любитель Геннадій Борисов. Після відкриття об'єкта його дослідженням зайнялася міжнародна група вчених. Вони помітили, що за C/2019 Q4 слід ореол пилу, яка добре відбиває сонячне світло, що робить небесне тіло більш простим для спостереження, ніж Оумуамуа.

Моделювання траєкторії показало, що об'єкт пройде між орбітами Юпітера і Марса в кінці жовтня. У грудні він досягне найближчої до Сонця точки, а спостерігати його можна буде до січня 2021 року. Орбіта комети є, швидше за все, гіперболічної, тобто C/2019 Q4 не належить Сонячній системі. Однак для підтвердження цього висновку потрібні подальші спостереження.

Оумуамуа — перший міжзоряний об'єкт, який вдалося виявити людині. Астероїд був знайдений 19 жовтня 2017 року на відстані 0,25 астрономічної одиниці від Землі (чверть відстані між Сонцем і Землею). Коли об'єкт почав покидати Сонячну систему, його швидкість несподівано збільшилася, а не сповільнилася, як прогнозували астрономи. Саме це змусило деяких фахівців всерйоз розглядати версію про те, що астероїд може бути інопланетним зондом.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що астроном-аматор знайшов загублений супутник NASA.

Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на Bigmir)net на Facebook і Telegram.