Древній артефакт для захисту від відьом, знайдений в Шотландії, здивував досвідчених вчених

Опубликованно 06.01.2020 04:39

У Шотландії шукач артефактів були здивовані незвичайною знахідкою на території стародавнього заїжджого двору, де остановливались мандрівники, а власники трактиру придумали спосіб відігнати будь-яку нечисть і відьом.

Дослідники-археологи виявили цікаві древниеартефакты вшотландском населеному пункті Сазерленд у Великобританії, де був знайдений стародавній заїжджий двір,повідомляє видання Ліга Новини Росія.

Відповідно до звітів вчених, це старе місце мало спеціальний захист від нечисті і потойбічних злих сил, які часто відвідувала околиці.

З'ясувалося, що близько трьох століть тому при готелі був якийсь трактир, де подорожні могли відпочити після виснажливого шляху. Шотландські фахівці вважають, що постояльцями цього двору могли бути як торговці, так і кочують мандрівники.

Примітно, що на місці колишнього готелю археологи знайшли фрагменти чарок і грошових одиниць того часу. Але найбільше вчених здивував перевернутий хрест, яким відлякували відьом.

Коли в XIX столітті через Хайленд вирішили прокласти залізницю, то заїжджий двір знесли.

Нагадаємо, болгарські ученыераскопали найдавніший некрополь, вік якого складається близько сотні тисяч років. Однак його давність не головна особливість поховання. Побачивши останки похованих там істот гуманоидного типу, вчені остовпіли: вони очікували побачити все що завгодно, тільки не це.

Раніше повідомлялося, що в1704 році ИсаакНьютон зумів передбачити майбутнє. Було знайдено втрачений лист, в якому вчений називає "кінцем світу" 2060 рік. При цьому він запевняє, що у людства є шанс вижити, якщо воно знайде відповідь на питання щодо еволюції.

Категория: Техника