Нібіру і три небезпечних об'єкта стрімко підходять до Землі: вчені розповіли, скільки залишилося до "години Х"

Опубликованно 11.01.2020 08:48

Небезпечну планету і її супутниць вчені виявили біля сонця близько місяця тому. Експерти стривожені і заявляють, що для Землі ця зустріч може закінчитися катастрофою. При цьому вони також відзначили, що планета-вбивця не просто наближається до Блакитній планеті, але ще і розростається в розмірах.

Так, астрономи Європейського космічного агентства EKA і американскогоNASA спостерігають зараз запланетой Х. Вони стурбовані наближенням смертельно опаснойНибиру, яку представники науки також називають планетою-вбивцею. Положення Землі погіршується ще й тим, що Нібіру летить до Землі не одна, а ще з трьома небезпечними космічними об'єктами, сообщаетДиалог.UA.

Астрономи розповіли, що в Сонячну систему Зірка смерті увірвалася ще 16 вересня. Спочатку вчені подумали, що це огромныйастероид. Однак детальне вивчення об'єкта показало, що експерти помилилися. І насправді астероїд виявився забутої всіма планетою Нібіру.

Як відомо, з наближенням Нібіру прихильники альтернативнойнауки і конспірологи связываютконец світла. Зірка смерті з-за своїх великих розмірів при зіткненні з Землею може просто її зруйнувати.І оскільки зараз поруч з Нібіру знаходяться ще три об'єкта, то наслідки можуть бути катастрофічними.

"Схоже, що Нібіру розкололася на кілька частин або притягнула до себе додаткові об'єкти, які стали її супутниками", - констатують вчені.

Деякі експерти пішли далі і вже навіть визначили приблизну дату "години Х" – час, коли Нібіру ймовірно, зіткнеться з Землею.

Наприклад, вивчивши знімки космічного агентства НАСА, історик, уфолог і Скотт Уорінг заявив, що зіткнення може відбутися вже в 2020 році.

"А три супутника Нібіру можуть обрушитися на нашу планету в 2021 році", - не виключає Уорринг і додає, що для людства це буде самий справжній апокаліпсис.

З думкою Уорринга згодні і астрономи. Зараз вчені працюють над діями, які допоможуть відхилити небезпечні об'єкти від нашої планети.Поки невідомо, чи можна взагалі якось захистити планету від біди, що насувається.

Також вчені не виключили, що супутники Нібіру могли з'явитися після того, як Зірка смерті пройшла через потік метеритов Персеїди, що сталася в серпні.Цілком можливо, що активний потік метеорів міг зруйнує поверхню Нібіру, планета здетонувала і її ядро розірвалося.

При цьому з'явилося три небезпечних об'єкта, а сама Нібіру досягла гігантських розмірів.На якийсь момент Нібіру пропала з поля зору вчених, але потім "спливла" біля Сатурна, пройшовши через кільце цієї планети.

Раніше очевидці показали передвісника кінця світу, посланця з Нібіру.Мутант-людожер ліпший рибалкам, підтвердив найгірші побоювання експертів про кінець світу.

Додамо, поява Нібіру в США переполошило місцевих жителів. Вони розповіли, що бачили в небі яскраві спалахи. Більш того, в цей же час поруч з МКС було помічено декілька НЛО.

Нагадаємо, експерти розповіли про те, як може статися кінець світу.Були оприлюднені шість наиболеезловещих сценаріїв смерті людства.

Категория: Техника