Підтвердження інопланетного життя "неминучої"

Опубликованно 12.01.2020 21:09

Підтвердження інопланетного життя

Два датчика направляються до таємничої Місяці розпирає інгредієнти життя. І очікування високі, ми знайдемо його.

Колись вважалося, життя не може існувати без теплих сонячних променів.

Ми помилялися.

Рівняння для життя (як ми її знаємо) є дивно простий: розчинний вода, джерело енергії і органічні речовини.

Супутник Юпітера Європа, схоже, всі три.

Ось чому ми їдемо туди.

У серпні НАСА підтвердив, що збирається побудувати космічний зонд – Кліпер Європа – для розслідування цієї блискучої перлиною світової на початку 2030-х років. Це після оголошення у квітні Європейське космічне агентство, щоб поставити Юпітер крижаний супутник провідника (сік) 2029.

Це авантюра.

Але шанси знайти життя напрочуд високою.

"Відкриття тепер здається неминучим і, можливо, неминуче," говорить університет дослідника Мельбурна Кэтал о'коннелл.

І знаходити живих істот – навіть мікроби – поза Землі може мати величезні соціальні, релігійні та наукові наслідки.

Можливо, прийшов час, щоб підготуватися.

Він не може бути далеко на все.

"Здається неминучим, інша життя там, особливо враховуючи, що життя на Землі з'явилася так скоро після того, як планета була створена", - говорить о'коннелл. "І визначення 'обжитий' виявилася досить гнучка концепція занадто".

ДРУГЕ БУТТЯ

"Це відкриття, якщо воно прийшло, може перевернути світ біології догори ногами", говорить о'коннелл.

“Бактерії, гриби, кактуси і таргани всі наші двоюрідні брати й сестри і ми всі поділяємо ті ж основні молекулярні машини: що ДНК робить РНК, і РНК, яка робить білки.

"Другий зразок життя, хоча, можливо, являють собою другу буття' – абсолютно не відноситься до нас."

Біологи могли б вивчити, які частини механізмів житті є основоположними. І вони хотіли дізнатися, скільки є результатом еволюційних катастроф.

Зонд соку почавши розслідувати загадкові поверхня Європи. Фото: ЄКА

“Незалежне "дерево життя" буде означати, що швидке поява життя на Землі не було випадковістю; життя в достатку у Всесвіті.

"Це істотно підвищить шанси, що десь серед цих мільярдів придатних для життя планет у нашій галактиці може бути те, що ми могли б поговорити".

У деяких відносинах, однак, виявивши схожість буде ще більш радикальною.

Це буде означати, що ідея панспермії – що формули для життя розподіляються між світами і навіть зірки крізь комети і метеорити – має свої плюси.

“Як Марс, ймовірно, був обжитий до Землі, цілком можливо, життя зародилося саме там перед автостопом на рок тут. Можливо, ми всі марсіани".

У будь-якому випадку, Європа буде утримувати клавішу.

"Стародавній питання: чи Самотні ми?' закінчив будучи філософські роздуми на досліджувані гіпотези. Ми повинні бути готові до відповіді".

Яскравий матеріал, ймовірно, більш чистого водяного льоду, де життя дуже ймовірно проживати. Зображення: NASA/ЛРД/длр

СІЛЬ ЗЕМЛІ

Замороженого супутника Юпітера-Європи-це перлина нашої Сонячної системи.

Він блискучий і яскравий. Тому що це укладена в оболонку з водяного льоду.

Але коли Вояджер-1 космічний зонд пронісся повз в 1979 році, краси Європи виявилися більш ніж шкіру глибше. Це були стрункі ущелин, улоговин і гребенів. І було дуже, дуже мало кратерів.

Це означає, рідка вода регулярно навернувся з-під, виховання і освіжає поверхню?

Нерівності на поверхні Європи свідчать про виявлення життя може бути "неминучою". Фото: Додається

Він не був до 1990-х років, що повною мірою Енігма Європи було виявлено. Зонд "Галілео" виявив переконливі докази там були океани вдвічі більше Землі під льодом. І здавалося, що вода солона.

Що такого важливого в солоній воді?

Це вірна ознака активних геологічних процесів. Вода повинна бути взаємодіючи з гірськими породами. Вона поглинає поживні речовини і мінерали з твердого ядра Місяця.

“Це цілком може бути звичайна столова сіль (хлорид натрію) – так само, як на Землі, говорить Ланкастер дослідник університету Кріс Arridge.

"Це має важливі наслідки для потенційного існування життя в приховані глибини Європи".

Насправді, це робить Європа потенційний мікробний райський сад.

ВОГОНЬ ПІД ЛЬОДОМ

Ми маємо деяке уявлення, чого очікувати.

Європа трохи вибили з колії орбіти причини гравітації Юпітера коливатися. Ядро Місяця безперервно витісняють і відпустили, створюючи тертя – і розплавлене ядро.

Ми бачили, як гідротермальні джерела збагачення найглибшої глибини нашої планети, темних морів. Вони підтримують безліч квітучих мікробів перетворення мінеральних рідини в енергію.

Та інгредієнти для життя не рідкість.

"Вуглець, водень, кисень і так далі є одними з найпоширеніших елементів у Всесвіті," Arridge говорить. "Комплекс органічна хімія-це дивно".

Несподівано звичайна, насправді.

Це складене зображення Юпітера стороні півкулі Європи був отриманий листопада. 25, 1999 по двом документам на борту космічного апарату НАСА "Галілей". Зображення: NASA/ЛРД

Це не дивно: деяким 6500 світлових років від нас-це масивні плаваючі хмари алкоголю.

Це трохи далі, ніж в середньому проїжджати. Але, міжзоряних комет, таких як 2І/Борисов та Oumuamua, можливо, зробили щось просто так.

Європа не вистачає? Чи правильне поєднання?

Ось що кліпер і сік відправляється з'ясувати.

І шанси хороші.

У 2017 році, дослідники морського льоду з Тасманійського університету підрахували, що деякі мікроби вони знайшли в Антарктиці вже те, що це бере, щоб процвітати в океанах Європи.

Так чому б не щось розвиватися там?

ШПИГУНИ В НЕБІ

Обидва кліпери Європи і пробники сік буде перевозити різні датчики рівному під льодом.

Вони будуть вимірювати найменші коливання гравітації Місяця. Це викликано змінами в щільності під – такі, як гірський хребет, або родовище корисних копалин.

Обидва також несуть георадарів.

Це, як очікується, буде дуже ефективним: чим холодніший лід, тим більш прозорою для радарів стає.

Поверхня Європи в розпал дня-це морозно -17 0С.

Планетарні вчені очікують, що лід повинен бути десь між 15 і 25 км товщиною. Але він може бути значно тонше в деяких місцях.

Космічний телескоп Хаббл захопив нечітких ознак струменя води може бути вириваються з Південного полюса Європи. Докази не так сильні, як ще крижаний місяця Сатурна Енцелад. Але це перспективно.

Якщо це так, глибокі розломи мають бути очевидні в крижану кірку – вказуючи на мілководних озер рідкої води.

Це є ключовим компонентом місії космічних зондів, щоб розвідати зручне місце для потенційної місії посадкового модуля. Їй доведеться просвердлити поверхню, щоб побачити, що ховається під.

ГЛИБОКЕ ЗАНУРЕННЯ

Готель Europa Clipper і пробники сік добре підходить для пошуку явні сліди життя. Але вони не можуть зблизитися.

Планетарні вчені всього світу виступають за десятиліття, що друга місія повинна бути готова.

Той, що приземлився на крижану поверхню Європи. І копати глибше.

Це не просте завдання.

Європа має тільки тонку атмосферу. Так що парашути не працюють. Будь спусковий апарат повинні використовувати важкі ракетні двигуни, щоб приземлитися. Є також інтенсивний, невтомну випромінювання від сусіднього Юпітера.

Все це повинно бути подолано перш, ніж граніт-твердий лід можна вирішувати.

Дрилі не буде скорочувати його.

Тому вчені вивчають можливості використання лазерів або навіть неекранований ядерний реактор – розтопити його до кінця.

"Так чи інакше, ми прийдемо", - говорить науковий співробітник Університету Бірмінгема космічних наук Гарет Доррианом.

"Останнє завдання може бути зробити космічний корабель або підводний човен, маючи, нарешті, дісталася до океану, не зжер щось плаває в глибинах!"

Джеймі Зейделя є вільним письменником | @JamieSeidelтенденції в технології658