Вчені анонсують відкриття нового динозавра в Квінсленді

Опубликованно 15.01.2020 11:21

Вчені анонсують відкриття нового динозавра в Квінсленді

Австралійського музею динозаврів і Університету Нової Англії кажуть тероподів близько Вінтона у Центральному Квінсленді становить близько 95 мільйонів років.

Залишається включити два неповних хребців, три кістки рук і ніг, а також кілька інших неопределимые фрагменти кісток.

У той час як вони несуть схожість з найбільш повним австралійського динозавра знайти, Australovenator wintonensis, знайшли поблизу в 2006 році, палеонтолог Метт Уайт сказав ключові варіації показує, що це може бути новий вид.

Д-р Вайт, провідний дослідник з Іпе у Армідейл, розповів новини.ком.АУ, що "це, ймовірно, належать до цієї групи середнього розміру, досить злобні м'ясоїдні динозаври", що в просторіччі він називає "великим хлопчиком з Австралії".

“Це відкриття дуже цікаво. Це всього лише третя колекція кісток, знайдених в Австралії це особа (група динозаврів). Ми вважаємо, що це нове відкриття схожий на що".

Палеонтолог Метт Білий в поле, де нове відкриття було зроблено.

Враження художника пачки Australovenator атакує Diamantinasaurus, Тревіс Тишлера.

І його знайшов зовсім випадково, доктора Уайта виявлено.

Місцеві тваринники Боб Елліот знайшов кілька викопних останків на його майно тільки за межами Уїнтон і називається Австралійського музею динозаврів в 2017 році.

"Ми шукали залишки на власність Бобу, коли у нас була велика звалище дощ, який викликав ями, щоб закрити на день чи два, – все стало настільки каламутна," д-р Вайт сказав.

“Тому ми пішли озираючись навколо, а не загони для скам'янілостей. Один з організаторів натрапив на ці кістки близько 10 хвилин.

“Ми подивилися, і це було досить захоплююче депозит. Це був досить вдалий знайти. Ми звернули на нього і повернувся в 2018 і викопав сайту належним чином."

По темі: 'неперевершений' кількість слідів динозаврів знайдені в Австралії

Скотар Боб Елліотт зробив початковий фрагмент відкриття на його майно біля Winton і закликали вчених.

З повітря подивитися на сайті, де кістки були виявлені.

Величезний депозит фрагментів на поверхні були ретельно зібрані й глибше закопатися на два метри пройшла.

"На жаль, ми вирили і там нічого не було," д-р Вайт сказав. “Те, що ми мали на поверхні було.

“Ми пішли і розсортували все як і раніше і ми знайшли біти і шматки, які були впізнавані і цілком порівнянні з Australovenator.

"Виявлені кістки трохи більше, ніж Australovenator і показати анатомічні зміни, які вказують, що вони можуть належати до нового виду."

Ця нова знахідка на північних околиць формування геологічних депозит Уїнтон між 93 і 95 мільйонів років – ровесники до відкриттів, зроблених в Лайтнінг-Рідж в Австралії-Квінсленда кордону.

"Там було досить багато окремих елементів, знайдених на узбережжі у вікторіанському стилі, але вони близько 12 мільйонів років старше, ніж це."

Д-р Вайт сказав, що це значний прорив-це "лише верхівка айсберга", коли справа доходить до австралійських відкриттів динозавра.

“Ми починаємо, щоб отримати краще уявлення про екосистему – те, що було навколо – у нас є рослини, раковини і інші скам'янілості. Кожен рік ми знаходимо щось нове".

Багато рад, отримані палеонтологами з приватних землевласників, таких, як фермери, які траплялися скам'янілості і кликати вчених.

По темі: Новий кенгуру завбільшки з динозавра визначили від стародавнього австрало-антарктичне долини Ріфт

З повітря подивитися на сайті, де кістки були виявлені.

Нова технологія, яка дозволяє породах, що представляють інтерес для сканування, створення цифрових витягти з кісток, також допомагає привести до нових відкриттів, д-р Вайт сказав.

“Іноді ми могли б отримати грант, щоб вийти і досліджувати. Мені просто подобається шукати скам'янілості, так що я трохи. Але найчастіше, фактичного відкриття робляться землевласників, і вони будуть повідомляти музей.

“Потім ми підемо подивимося.

"Ось як Австралійського музею динозаврів почали – рогата худоба розкрили деякі скам'янілості і він пішов звідти."

І хоча сьогодні нові показово, це не останній дебют в цьому році.

“У нас буде пізніше ще один чудовий реліз в цьому році, сподіваюся. Науково-дослідна робота на цьому майже закінчена.

"А потім ми повернулися на поле в червні."тенденції в технології838