Цікавий факт дня: Неправильний ДНК вбиває без симптомів

Опубликованно 16.01.2020 01:36

Цікавий факт дня: Неправильний ДНК вбиває без симптомів

Вчені Массачусетського технологічного інституту і Гарвардського Університету в США визначили рідкісні мутації в ДНК, які відповідають за раптову смерть здорових людей від зупинки серця. Про це повідомляється в прес-релізі на MedicalXpress.

Фахівці встановили нуклеотидну послідовність ДНК, виділену у 600 осіб, що померли від раптової зупинки серця, і у 600 контрольних пацієнтів. Були визначені 15 генетичних варіантів, що грають ключову роль в патології.

Дослідники також вивчили гени 4525 дорослих людей середнього віку без будь-яких ознак серцево-судинних захворювань і виявили, що 41 чоловік мав патогенну ДНК. Ризик смерті від серцево-судинних захворювань серед цієї групи був вище більш ніж в три рази.

В цілому, фатальні зміни в генах зустрічаються у одного відсотка дорослих, у яких не фіксуються будь-які симптоми. У США це відповідає трьом мільйонам чоловік.

Від раптової зупинки серця щорічно гинуть 220 000 дорослих, більшість з яких не мали жодних проблем з серцево-судинною системою.

Нагадаємо, раніше ми дізнавалися, чому люди не видаляють фото з телефонів.

Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на Bigmir)net на Facebook і Telegram.