Розгадана таємниця дивного космічного випромінювання

Опубликованно 17.01.2020 00:00

Розгадана таємниця дивного космічного випромінювання

Вчені Колумбійського університету пояснили походження загадкового космічного випромінювання, яке приходить з областей, де розташовані чорні діри і нейтронні зірки. Про це повідомляється в прес-релізі на Phys.org.

Дослідники розробили комп'ютерні симуляції можливих механізмів, які породжують високоенергетичні космічні промені. Виявилося, що ключову роль відіграє турбулентність в межзведной середовищі і перезамыкание надсильних магнітних полів. Силові лінії розриваються і швидко воссоединяются, змінюючи свою конфігурацію, при цьому прискорюють заряджені частинки до близькосвітлових швидкостей.

Турбулентність, в свою чергу, сприяє флуктуацій в початкових швидкостях частинок, які в результаті можуть почати рухатися дуже швидко, прискорюючись у магнітному полі.

Фахівці планують порівняти результати теоретичної роботи з спостереженнями електромагнітного спектра Крабовидної туманності, в центрі якої знаходиться нейтронна зірка PSR B0531+21, виникла в результаті спалаху наднової в 1054 році.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що космічні промені можуть призводити до зависання смартфонів.

Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на Bigmir)net на Facebook і Telegram.