Прокляття мумій не казка, а реальність: вчені зуміли надати факти

Опубликованно 18.01.2020 01:48

Прокляття мумій не казка, а реальність: вчені зуміли надати факти

Не так давно в ЗМІ з'явилася інформація про те, що в Долині Царів поруч з Луксором археологи виявили 30 незайманих саркофагів з муміями. З однієї сторони, для науки це дуже чудова знахідка, але з іншого боку, не варто забувати про "прокляття".

Група експертів заявляє, що ворушити минуле у вигляді розтину саркофагів ні до чого хорошого не призведе, повідомляє ресурсДиалог.UA.

Вся суть криється в мікробіологічному оточенні і його зміну з часом. Адже зовсім недавно віруси Еболи і Зіку були поширені виключно в країнах Західної Африки. Однак як тільки туди почали приїжджати наймані робітники, вірус поширився далеко за межі Африки.

Точно така ж ситуація і з гробницями фараонів стародавнього Єгипту. На Землі все ще дрімає дуже багато вірусів і грибків, про які наука не чула, але вони існують.

Щодо мумій і саркофагів, то там цвілі можуть бути невідомі науки мікроорганізми. Як відомо, цвіль дуже стійка і живуча, навіть у космосі. Не виключено, що прокляття фараонів – це і є грибкові хвороби, які згодом поширюються на все живе. А медицина не завжди може знайти ліки проти давніх хвороб і вірусів.

Раніше ми повідомляли, що вченим вдалося відновити зовнішність жінки-фараонаХатшепсут.

Нагадаємо, експерти змогли дізнатися, що ж ховається всерединімуміїкішки, яка зберігається в музеї Ренна.

Категория: Техника