На супутнику Сатурна Титані знайшли ознаки життя

Опубликованно 19.01.2020 03:39

На супутнику Сатурна Титані знайшли ознаки життя

Одна з найбільш незвичайних лун сонячної системи Титан, господарем якої є гігант Сатурн, знову здивувала вчених аномалією на своїй поверхні. Дослідники заявили, що в 100-метрових дюнах на поверхні цього супутника вдалося знайти органічні речовини, які можуть свідчити про наявність примітивних бактеріальних форм життя.

Вчені заявили, що їм вдалося виявити в дюнах супутника Сатурна Титану фрагменти органічних речовин. За їх словами, найбільша частина з цієї органіки з'явилася в результаті складних хімічних процесів під впливом космічного випромінювання і ультрафіолету. Проте одним лише випромінюванням важко описати виникнення деяких видів знайденої органіки. Це може свідчити про наявність примітивного життя, повідомляє "Лігановини"

Авторами доповіді про цих спостереженнях є експерти з Гавайського університету. Титан - це вельми незвичайний супутник. Він відомий як єдине небесне тіло в Сонячній системі, за исключениемЗемли, на поверхні якого є цілі озера рідини і навіть йдуть дощі. Також він володіє щільною атмосферою. При цьому діаметр Титану майже в 2 рази більше, ніж у Місяця. Він більше схожий на планету, ніж на супутник.

Судячи з отриманими даними, органічні речовини, що залягають у 100-метрових дюнах, які покривають величезні території поверхні супутника. Одним з основних факторів, що впливають на утворення цієї органіки є космічне випромінювання.

Раніше ми вже повідомляли, що вчені Південно-Західного науково-дослідного інституту виявили складні органічні молекули в замерзлій рідини, викинутої гейзерамиЕнцелада, супутника Сатурна.

Категория: Техника