"Ходьба" акули знайшли поблизу Австралії

Опубликованно 25.01.2020 07:45

Нещодавно відкриті види загальне число декількох видів акул до дев'яти, і Даджен Крістін, провідний автор дослідження, вважає, що вони, можливо, еволюціонували після розлучення від свого первісного населення.

"Дані пропонують новий вид еволюціонував після акули відійшли від свого первісного населення, став генетично ізольованих в нових областях і перетворився в новий вид," МС Даджен йдеться в повідомленні.

Ходячі акули hemiscyllium Галею. Фото: Марк Ердман

"Вони можуть переміщатися вплав або пішки на плавниках, але це також можливо, що вони 'причепили' поїздка на рифи рухаючись на захід через вершини Нової Гвінеї, близько двох мільйонів років тому."

Незважаючи на страшно звучить назва, 60см-тривалій ходьбі акули не становлять загрози для людини, МС Даджен сказав. Вони мають чудове перевагу на свою здобич, дрібні ракоподібні та молюски, з-за їх "здатність витримувати в умовах низького кисню і ходити на плавниках," дослідника додають.

"Ці унікальні особливості не передаються їх найближчим родичам бамбукові акули або більш дальніх родичів, у порядку Килимова акула включаючи wobbegongs і китових акул," пояснила р-Даджен, який вважає більш кількох акул ще не виявлена.

Дослідження було опубліковане в науковому журналі Морський і дослідження прісної води.

Ця стаття спочатку з'явилася на Fox News і була відтворена з дозволутенденції в технології1701