"Чудовисько" планета відкриттів вражає вчених

Опубликованно 11.11.2017 02:00

Існування гігантських газосодержащих проблем давньої теорії, що така велика планета — розміром з Юпітер не може бути сформована навколо зірки настільки малі.

НГТС-1Б, масивний грудку з розпеченого газу, що обертаються навколо червоного М-карлика 600 світлових років від Землі, є найбільшою планетою порівняно з розміром його зірка ніколи не знайшли.

Раніше вчені припустили, що маленькі зірки могла сформуватися скелясті планети, але вони не збере достатньо матеріалу для формування планет розміром з Юпітер.

Як червоний М-карликові зірки є найбільш поширеним типом у Всесвіті, учені тепер вважають, причин може бути багато світів, подібних до цього.

НГТС-1Б був помічений міжнародного співробітництва вчених, з допомогою нового покоління транзитної (НГЦ) об'єкта в Чилі, за повідомленням з Університету Уоріка.

Це близько 4,5 мільйонів кілометрів від своєї зірки — лише 3 відсотки з 149 млн. км, відстань між Землею і сонцем.

У рік на НГТС-1В — обертається навколо своєї зірки відбувається кожні 2.6 земних діб.

Враження художника Схід на планеті НГТС-1Б. НГТС-1Б, "монстр" планета, яка має у теорії не існувало, був виявлений на орбіті фінт карликова зірка далеко, далеко. Фото: Університет Уорвіка/Марк часниковим

“Відкриття НГТС-1Б був для нас повною несподіванкою. Таких масивних планет не вважають, що навколо такі маленькі зірки", - сказав провідний Автор дослідження, Доктор Даніель Бейліса Уорікського університету астрономії та астрофізики групи.

"Це перша екзопланета ми знайшли з нашого нового об'єкта в НГЦ, і ми вже оспорювання отримали мудрість, як планети формуються."

"НГТС-1Б було важко знайти, незважаючи на те, що монстр планеті, тому що її зірка маленький і слабкий", - сказав професор Варвік Пітер Вітлі.

“Маленькі зірки насправді є найпоширенішими у Всесвіті, так що цілком можливо, що багато з цих планет-гігантів і чекають, щоб знайти.

“Пропрацювавши майже десять років у розробці НГТС телескопів, це захоплююче, щоб побачити вона обирає нові і несподівані планет. Я з нетерпінням чекаю, щоб бачити те, що інші види захоплюючих нових планет ми можемо поткнутися".

Астрономи' звіти 'НГТС-1Б: гарячий Юпітер, проходить М-карлик', будуть опубліковані в щомісячні повідомлення Королівського астрономічного товариства.

Ця стаття була вперше опублікована в новинах на каналі Fox.