Еволюція фігури прибульців були знайомі, каже Оксфордський Університет

Опубликованно 11.11.2017 02:00

Еволюція фігури прибульців були знайомі, каже Оксфордський Університет

Звідки ми знаємо?

Деякі з кращих умів на нашій планеті були на роботі, з'ясовуючи, чи є чи немає життя там буде що-небудь подібне тут.

Дослідники з Оксфордського університету у Великобританії опублікували документ, Дарвіна іноземців , в Міжнародному журналі Астробіології сперечалися всю інопланетну життя підкоряється тим же основним силам природного відбору, як і ми.

І ці сили, ймовірно, цвіль еволюція світу так само, як на Землі.

"Є потенційно сотні тисяч жилих планет в нашій галактиці", - говорить провідний дослідник Сем Левін з відділення зоології Оксфордського університету. "Ми не можемо сказати, є чи не ми одні на Землі, але ми зробили невеликий крок вперед у відповіді, якщо ми не одні, що нашим сусідам не подобається".

Можливо, не такий ... 'сил', втілення чуже життя "передано" Земля у фільмі 1995, видів.

ЧУЖЕ СВІТОГЛЯД

"Пророкування про прибульців важко," Левін порушує. "У нас є тільки один приклад життя — життя на Землі — екстраполювати".

Але він і його команда стверджують, еволюційної теорії можуть бути застосовані неупереджено, щоб передбачити, яка може бути життя на інших планетах.

Життя має розвиватися, щоб стати здоровіше і сильніше з плином часу в умовах різних завдань.

“Без природного відбору (життя) не купувати, мабуть, цілеспрямований риси характеру, як обмін речовин, руху і почуття. Він не зможе адаптуватися до навколишнього середовища, і в процесі, стають більш складними, помітна і цікава річ," науково-дослідна робота читає.

Життя буде страждати схожими проблемами. Вони варіюються від ефективного розподілу сонячного тепла навколо тіла, за необхідності маніпулювати об'єктами.

По темі: життя на найбільш поширені планет у Всесвіті буде жорстким

Червоний карлик світів - амфібія Стів Грайс на Sketchfab

І відповідь на ці виклики, ймовірно, будуть настільки ж дійсним, як вони тут.

Оксфордські дослідники кажуть, останні серйозні спроби екстраполювати як інопланетна життя могла з'явитися взяли 'механістичний підхід — брати те, що ми бачимо в нашому власному світі і, в поєднанні з нашими знаннями хімії, геології та фізики.

Але ми повинні дивитися за межі нашого власного світу, сил, які рухають його, кажуть.

"У нашій роботі ми пропонуємо альтернативний підхід, який полягає у використанні еволюційної теорії, щоб робити прогнози, які не залежать від деталей Землі," Левін говорить в заяві.

"Це корисний підхід, тому що теоретичні передбачення буде поширюватися на іноземців, які на основі кремнію, не мають ДНК, і дихаємо азотом, наприклад."

Оксфордські дослідники кажуть, що чужа життя буде стикатися з тими ж проблемами, ми ... тут, інопланетянин малюнок сидить на пасажирському сидінні автомобіля, який був зупинений для перевірки безпеки на північ від Атланти, штат Джорджія. Фото: Департамент Альфаретта громадської безпеки через АП

ТЕСТУВАННЯ РАЗ

Оксфордська команда показує, як еволюція на Землі записує серії вибухів у складності видів, на відміну від поступового зміни часу.

Переходи ці еволюційні " часто слід природним катаклізмом, або один істотний зсув у біологічної складності.

По суті, її коли окремі організми об'єднуються, щоб сформувати істота більш високого рівня у відповідь на зовнішній виклик.

Наприклад, танення величезного Льодовикового періоду, які покривали Землі 650 мільйонів років тому, як вважається, випустили масу корисних речовин в океани.

Нещодавно докази, зібрані в осадових породах в Австралії, вкажіть це стимулювало біологічний вибух, в тому числі перша поява photosynthesising організмів.

Одноклітинні організми еволюціонували в багатоклітинні організми.

"Це була революція екосистем, то зростання водоростей," дослідник Брокс з Йохен Кан заявив на початку цього року.

Червоний карлик світи Стів Грайс на Sketchfab

По темі: життя на найбільш поширені планет у Всесвіті буде жорстким

Проблема, кажуть Оксфордські дослідники, щоб визначити, які типи подібних планетарних подій може виступати в якості еволюційного курок.

"Ми припускаємо, що основні переходи можуть бути шлях до складності на інших планетах," дослідження читає.

І вони багато в чому схожі на те, що ми вже зіткнулися.

"Таким чином, ми можемо зробити певні передбачення про біологічному складі комплексу інопланетян."

Льодовикових періодів. Співпрацюючи клітин. Удари комети. Необхідність адаптації до нових умов.

"Передбачати, що інопланетяни зазнали серйозні зміни, як складність виникла видів на Землі, ми можемо сказати, що існує рівень передбачуваності в еволюції, яка приведе їх до схожих на нас," Левін говорить.

Хворий хлопець синдром костюм'? Не бути. Тут колекціонер Дуглас Нунан зображений з одним з його найбільш цінних частин, латексний костюм з оригінального фільму "чужий". Фото: Девід Кларк

РОЗВИЛОК

"Якби Ви описали все більш складною і цілеспрямованої, ніж прості молекули, потім прибулець представивши зазнала природного відбору", йдеться далі в статті.

Серед основних переходах виникли на Землі, коли вільно плаваючі клітини злилися в симбіозі. Пізніше, деякі з цих клітин різноманітна — допомагаючи один одному, не дублюючи один одного — у вигляді багатоклітинних партнерства.

"Клітини тепер можуть мати дуже різні функції (поділ праці), так як кожен є лише компонентом многоклеточного машина, жертвуючи себе на благо групи, щоб отримати сперму або яйцеклітини в наступне покоління," дослідження читає.

Таким чином самоподдерживающаяся хімічна система була створена (життя), що неминуче зазнаватиме тиску виклав теорію еволюції Дарвіна.

Ці ілюстрації представляють різні рівні адаптивних складності ми можемо уявити, коли думаємо про прибульців. (а) простий реплицирующаяся молекула, без видимого дизайну. Це може або не може пройти природній відбір. (б) неймовірно просте, клітини-як сутність. Навіть такої простої речі досить пристосування деталей, які він повинен пройти природній відбір. (с) іноземець з безліччю хитромудрих деталей, які працюють разом, швидше за все, зазнали великі зміни. Джерело: Міжнародний журнал Астробіології

"В результаті різних спеціалізованих форм, таких як очі, нирки і мозок могли розвиватися."

Однак, це не означає виникнення розумного життя буде як у дзеркало.

Це означає, що життя буде 'зміст', перейнявши багато з тих же функцій, що призвело до нашого власного підніматися вгору по еволюційній драбині.

"Завдання виходить за межі, наприклад між вірусом і кліткою, де визначень стає каламутною," дослідження читає. "Ми не будемо зосереджуватися на кордонах, але речі, як і переважна більшість людей на Землі, які, безсумнівно, мають безліч деталей, які працюють в концерт".

Оксфордські дослідники навіть зайшов так далеко, як виробляти кілька прикладів власних гіпотетичної планети дивних форм життя.

Вибір інопланетян знайшли в сцені 'перекіс' з оригінального кіно Зоряних Воєн. Дослідники Оксфордського університету кажуть, що життя на інших, ймовірно, буде у формі, як наші власні.

ЗНАЙОМИЙ, АЛЕ ДИВНО

'Ми все ще не можемо сказати, чи є інопланетяни будуть ходити на двох ногах або мають великі зелені очі. Але ми вважаємо, що еволюційна теорія пропонує унікальний додатковий інструмент для розуміння, що прибульці будуть, і ми показали деякі приклади сильних прогнози ми можемо зробити з ним," Левін говорить.

Але досвід формування, що життя буде відрізнятися в кожному випадку.

Найбільш поширені населені планети на орбіту виводяться тьмяні зірки, які були названі червоними карликами. Планет, що обертаються навколо них є приливи і заблокована — тобто особа постійно стикаються з теплою зіркою, інші в холодних глибинах космосу.

Тому основні переходи на планеті, як це, ймовірно, дуже відрізняється від світу на орбіті теплою жовтої зірки, такі як наше власне.

Але ми знаємо, що розвинена інопланетна життя не одноклітинні істоти. Він не дуже обмежений у своїй функціональності.

Але це буде складне поєднання невеликих компонентів, що працюють разом.

Головні переходи в просторі: 'в Octomite'. Складний іноземець, який включає в себе ієрархію підрозділів, де кожний нижній рівень колекції сутностей має вирівняний еволюційних інтересів, таких, що конфлікт фактично виключені. Ці організації брати участь у поділі праці, з різними деталями, що спеціалізуються на різних задачах, таких, що ці частини взаємозалежні. Джерело: Міжнародний журнал Астробіології

"Це може означати збір розповсюджувачів, як і в перший геномів на землі, або деякі жахливо складних груп на планеті, де багато переходів сталося, ніж про наших власних гніздівель," йдеться далі в статті. “Наприклад, можна уявити собі суспільство в суспільстві, де різні соціальні колоній співпрацювати, з кожним суспільством, що спеціалізуються на різних задачах, таких, що вони повністю залежать один від одного. Варіанти простіше осіб можуть бути визнані вільними-жити на планеті, як добре".

Оксфордські дослідники кажуть, що їх метод “є кращим способом, щоб робити прогнози на багато сотні, тисячі або мільйони гіпотетичних інопланетян.

"Тепер ми просто повинні знайти їх."