Є там життя? Це може бути 'по сусідству'. РОСС 128b збуджує

Опубликованно 21.11.2017 01:12

Є там життя? Це може бути 'по сусідству'. РОСС 128b збуджує

Це розмір Землі.

Він сидить у "зоні Златовласки", де не занадто жарко, ні занадто холодно для рідкої води.

Зірка обертається ласкаве і спокійне.

Це всього 11 світлових років. І все ближче.

Тепер в центрі уваги Європейської Південної обсерваторії, яка знаходиться нишпорити розсіяні фотони світла, що йдуть від її спрямування за підказки як її атмосферу.

Ця Діаграма показує зодіакальне Сузір'я Діви (Діва). Це Сузір'я є домом для слабкий червоний карлик Росс 128, зазначені з відкритим червоним колом, також іноді відомий як Проксіма Близько. Фото: іше

КРАДІЖКА В ЦЕНТРІ УВАГИ

Команда в обсерваторії висока точність Радіальна швидкість планети пошуковик (гуслі) об'єкта в Ла-Сілла обсерваторії в Чилі опублікували своє відкриття відразу в журналі Астрономія і Астрофізика.

В ієрархії населені світи, це схоже на високий бал.

Але Ану астробіолог і планетарний вчений Доктор Чарльз lineweaver каже: “це хороший матеріал. Дуже хороший матеріал. Але не треба купувати квиток, щоб взяти собі ще ..."

Раніше в цьому році були три перспективні світи, виявлених у ТРАППИСТ-1 Система, близько 39 світлових років від нашого Сонця. Вважається, що всі сім планети в системі червоного карлика може утримувати воду.

У минулому році, можливо, планета була визначена в зоні Проксіма б — наше сонце (скоро буде повалений) найближчий сусід. Але ця зірка кілька нісенітний.

У 2015 році, збудження зосередилося на Kepbler 452b. Ця планета обертається навколо жовтої зірки, такі як наше, рік 385 днів — але це на 60 відсотків більше Землі і 1200 світлових років від нас.

Але тепер РОСС 128b-це адреса.

І це скоро стане сусідству: астрономам обчислити його стане нашим найближчим сусідом у всього 79,000 років Сонячна система стрімко закривається самостійно.

"Цікаво, що дасть нам достатньо часу, щоб з'ясувати, міжзоряний транспорт", - жартує д-р графік у подвійних зворотних координатах, "якщо ми залишимося в живих досить довго, тобто."

Будучи так близько, він може вже можна заглянути в його двір.

Враження художника показує помірний планети Росс 128 б, з червоною карликової зірки у фоновому режимі. Фото: іше

Листівки з РОС 128b

Росс 128b обертається навколо червоного карлика кожні 9.9 днів на відстані всього одного 20-го на Землі. Але його зірка набагато холодніше, ніж наші власні.

"Незважаючи на цю близькість, Росс 128b отримує тільки 1,38 рази більше випромінювання, ніж Земля", - йдеться в ЕСС говорить. "В результаті температурної рівноваги Росс 128b оцінюється в діапазоні від -60 до 20°С."

Але один інопланетянин аспект РОСС 128b полягає в тому, що він завжди тримає одна особа постійно вказав на вогненних зірок поверхню. Інша сторона у вічному мороці.

Це все змінює.

Червоний карлик світи Стів Грайс на Sketchfab

Дізнатися більше: ось те, що червоний карлик світів може бути як

Його прогноз і місцевість буде абсолютно на відміну від наших власних. І це створює певні труднощі для еволюції життя, яка, ймовірно, чіплятися за вічне “сутінкової зоні між спеку вдень та на холод вночі.

Це одна з причин, чому астрономи поки не впевнені в тому, як саме населеної планети може бути.

"У той час як вчені, які займаються цим відкриттям розглянути Росс 128b бути помірним планеті, залишається невизначеність щодо того, планета лежить всередині, зовні, або на порозі зоні, де рідка вода може існувати на поверхні планети", - кажуть вони.

Але Доктор графік у подвійних зворотних координатах сумнівна: він каже, що не особливо вірю в чорно-білому природа, що називається зоні.

ЖИТТЯ ПО СУСІДСТВУ?

Д-р графік у подвійних зворотних координатах говорить громадськість ділиться на Землі пошуку 2.0'.

"Деякі кажуть, що ми повинні знайти другу землю, тому що ми швидко прикручувати цей", - говорить він.

Зрештою, каже він, ми просто ще не знала, що 'обжитий' означає.

“Життя-це те, що, здається, потребує в рідкій воді. Але це, напевно, теж потрібні інші речі, про яких ми не знаємо", - говорить д-р графік у подвійних зворотних координатах.

“Ми так мало знаємо про населеності, важко сказати що це. Що потрібно, щоб почати життя? Ми просто не знаємо.

"Якщо М-класу червоних карликів є гарним господарем зірки для життя, чому ми не навколо?"

Це зображення показує небо навколо червоного карлика Росс 128 в сузір'ї Діви (Діва). Росс 128, який знаходиться всього в 11 світлових років від Землі, являє собою "тиху" червоного карлика і має орбіту Росс 128 б, екзопланету з аналогічною масі і температурі на Землю.

ЯРЛИК ДЛЯ ЩАСТЯ

Червоних карликів є найпоширенішими зірок у відомої Всесвіту.

Але вони також серед найкрутіших і найменших — що робить їх ідеальними для перевірки на явні мерехтить і гойдається, що роздавати наявності орбітальних планет.

Провідний Автор дослідження Ксавьє Бонфис (Інститут де Plan?tologie пов ' astrophysique де Гренобль — Університет Гренобль-Альпи/в cnrs, Гренобль, Франція) каже, що їх арфи телескоп програму прозвали "шляху до досягнення щастя", як його легше виявити невелику прохолодну братів і сестер Землі навколо цих зірок, що навколо зірок, більш схожими на сонце.

Але більшість червоних карликів є нестійкими.

"Багато червоних карликових зірок, в тому числі Проксима Центавра, схильні до спалаху, що іноді купають своїх планет в смертоносне ультрафіолетове і рентгенівське випромінювання", - йдеться в повідомленні. "Однак, схоже, що Росс 128-це набагато тихіше, зірок і планет може бути ближче відомий комфортне житло для життя."

Червоний карлик світів - життя рослин Стів Грайс на Sketchfab

Дізнатися більше: ось те, що червоний карлик світів може бути як

Але Лікар каже, що графік у подвійних зворотних координатах в той час як Росс 128 зараз стабільний, що не було в її юності.

М-клас зірки (червоні карлики) дуже світлі, коли народився, стрімко зменшується за перший мільярд років з коефіцієнтом 100.

"Що це означає, які планети були знищені за перший мільярд років, який має величезне значення, є який-небудь води на їх поверхні", - говорить він.“Це може повністю виключити можливість розвитку життя в подальшому. Не багато думки увійшло в цю ще".

Червоні карликові зірки отримують все увагу, тому що вони легше аналізувати з допомогою сучасних методів: їх орбіти планет швидко — в основному за лічені дні.

Використовуючи подібні методи для того, щоб виявити планету, схожу на Землю, які обертаються навколо жовтого сонця може зайняти століття, говорить він.

“Це не те, що планети не існує навколо зірок, подібних до нашого Сонця. Ми просто не в змозі сказати, що для деяких. Але ми в змозі сьогодні, що за статистикою, ми цілком впевнені, що вони існують."

На околиці пустелі Атакама, далеко від світу-забруднених міст на півночі Чилі, небо чорним-чорно після заходу сонця. Такі темні небеса вирішити деякі з кращих астрономічних спостережень, щоб зайняти місце — і eso в обсерваторії Ла-Сілла має неймовірно чітке уявлення про нічному небі. Фото: Хосе Франсіско Сальгадо / ЕСО

ЦІКАВИХ СУСІДІВ

"Астрономи зараз виявляти все більш і більш поміркованих екзопланет, і наступним етапом буде вивчення їх атмосфер, складу і хімії більш докладно," дослідники іше сказати.

РОСС 128b може запропонувати ідеальну можливість для цього.

"Біомаркери", такі як кисень в атмосферу екзопланети залишити відбитки на світло, що проходить через, чи відображається, атмосферу. Знайти таких буде "величезний наступного кроку" в нашому розумінні просто як населеної Всесвіту може бути, ешо говорить.

Але наші сучасні технології тільки дозволяє нам отримати такі дані з обмеженого безлічі зірок.

Іше надзвичайно великий телескоп (ЕПТ) у відмінному стані робити тільки те, що з подібними Росс 128b.

Це модернізовані для подальшого уточнення своїх спостережень розміром з землю екзопланет.

“Зокрема, NIRPS, ІНФРА-червона рука арфи, підвищить нашу ефективність у спостереженні за червоні карлики, які випромінюють більшу частину випромінювання в інфрачервоному. І потім, ЕПТ надасть можливість спостерігати і характеризувати велика частина цих планет," Бонфис говорить.

Процес вилучення цих слідів є трудомістким, говорить д-р графік у подвійних зворотних координатах, з достатньою кількістю фотонів потрібно бути збережені на карті всеосяжного визначення спектру.

"Навіть тоді ми не будемо мати однозначну 'Ей, це він, це життя, тому що ми не знаємо, що це таке", - каже він.

Але гонка на те, щоб з'ясувати.

"Точність цих приладів неймовірно, скільки зусиль це неймовірно", - говорить д-р графік у подвійних зворотних координатах.

Але коли справа доходить до чутливості, щоб відокремити світло від далеких зірок в деталях 'лінії поглинання біомаркерів — ми ще не там.

"Це завдання наступного покоління інструментів, які думали про зараз", - говорить він.

“Це абсолютно нова наука, яка тільки починається. Ціла купа вчених не влазять в полі, який є, чому ми робимо так багато прогрес".

Спочатку опубліковано в якості прем'єр-планеті знайшли 'поруч'