Вчені виявили новий спосіб комунікації голубів

Опубликованно 29.11.2017 04:00

Вчені виявили новий спосіб комунікації голубів

Австралійським біологам вдалося довести, що чубаті бронзовокрылые голуби здатні попередити своїх родичів про небезпеку одним лише помахом свого крила.

При появі людини або якої-небудь інший небезпеки голуби подають сигнал іншим птахів з пір'ям, повідомляючи їх про те, що варто відлітати. Завдяки цьому дослідженню вченим вдалося довести, що голуби вважають швидко повторюваний звук сигналом про небезпеку.

Для проведення свого експерименту науковим працівникам довелося відрізати у птахів "сигнальне" восьме перо, або одне з сусідніх - сьоме або дев'яте. Після цього вони відпускали на голубів свободу і спостерігали за їх поведінкою. Цікаво, але відрізане перо видавало той же високий звук з частотою 2,9 кілогерц.

Також раніше повідомлялося про загадкове зубастом істоту, знайденому на техаському пляжі у вересні 2017 р. Американський вчений припускає, що останки належать острохвостому вугра. Крім того, є ймовірність, що була знайдена риба сімейства Congridae (конгеровые вугри) або підродини Heterocongrinae.

Категория: Техника