Огидна причина, щоб не їсти їжу, муха був на

Опубликованно 11.01.2018 02:00

Огидна причина, щоб не їсти їжу, муха був на

Зрештою, це не так, як ви збираєтеся кинути всю їжу тільки тому, що одного мало літають прямо?

Ну, згідно з новим дослідженням, це саме те, що ви повинні робити.

Дослідники Eberly коледжу Університету штату Пенсільванія науки, Наньянский технологічний університет Сінгапуру і федерального університету Ріо-де-Жанейро з'ясували, що комахи переносять безліч небезпечних бактерій, ніж вважалося раніше.

Дослідження показує, що навіть якщо муха вступає в контакт з їжею тільки мить це все ще досить часу для всіх видів неприємних бактерій, які будуть передані. Зображення: istock не

Дослідження, опубліковані в наукових звітах, вивчених 116 будинок і м'ясних мух і виявили, що вони несуть у собі безліч потенційно шкідливих бактерій, таких як носити сальмонела, кишкова паличка та інші, які можуть привести до виразки шлунку і смертельний сепсис.

Мухи забрати бактерій з фекалій і трупів, де вони часто є першими організмами, щоб приїхати і згодом харчуються, розмножуються і відкладають яйця.

Вони потім передати ці мікроби для інших поверхонь і вузлів, з дослідженням характеризують їх як ідеальний "повітряно-десантних човників" для бактерій.

Тому, коли муха приземляється на свій обід, він приносить усі ці неприємні мікробів з ним.

"Люди мали деяке поняття, що є патогени, які були зроблені на мух, але не підозрювали, до якої міри це правда і в якій мірі вони передаються," професор Дональд Брайант з Пенсільванського Державного Університету розповів Бі-бі-сі.

Мухи і опариші були знайдені для виконання ряду шкідливих мікробів, які здатні зробити людину вкрай жорстокого.

Результати дослідження показали, що комахи ногах з'являються для передачі самих мікробної обсіменіння з однієї поверхні на іншу, з результатами припускаючи, що мухи сприяють швидкому поширенню хвороботворних мікроорганізмів під час спалаху хвороби серед людей.

"Ми вважаємо, що це може показати механізм передачі збудника, який був проігнорований чиновниками охорони здоров'я, і мухи можуть сприяти швидкій передачі збудників в умовах епідемії", - говорить професор Брайант.

"Це буде дійсно зробити вас думати двічі про їжу, картопляний салат, який лежав на вашого наступного пікніка".