500 років, вчені вирішують загадку за хвороба, скосившую Мексика

Опубликованно 23.01.2018 02:02

500 років, вчені вирішують загадку за хвороба, скосившую Мексика

Протягом п'яти років, як багато хто, як 15 мільйонів людей — близько 80% населення були знищені під час епідемії місцеві жителі називають "cocoliztli".

Це слово означає "мор" на Ацтекськім мовою Науатль. Його причиною, однак, був протягом майже 500 років.

У понеділок, вчених відміталися віспи, Кору, епідемічного паротиту та грипу в якості ймовірних підозрюваних, мастурбація в тиф-як "черевного тифу", за який вони знайшли ДНК по зубах давно померлих жертв.

"У 1545-50 cocoliztli був одним з багатьох епідемій впливають Мексики після приходу європейців, але конкретно другий з трьох епідемій, які були найбільш руйнівними і призвели до найбільших за кількістю людських втрат", - сказав Ashild Vagene університету Тюбінгена в Німеччині.

"Причина цієї епідемії обговорюється вже більше століття історики і тепер ми можемо надати прямих доказів шляхом використання древніх ДНК, щоб сприяти давній історичний питання", - сказала вона.

Vagene співавтором дослідження, опублікованого в науковому журналі природа екології та еволюції.

Європейський прибуття розорили Мексиканського суспільства.

Спалах cocoliztli є одним з найбільш смертоносних епідемій в історії людства, наближається "Чорна смерть", бубонна чума, яка вбила близько 25 мільйонів людей в Західній Європі в 14 столітті — близько половини населення регіону.

Європейські колонізатори поширюють хвороби, як вони наважилися на Новий світ, в результаті чого мікроби, що місцеве населення ніколи не стикалися, і тому не мали імунітету проти.

У 1545 cocoliztli мор в тому, що сьогодні Мексика та частині Гватемали прийшли два десятиліття після того, як епідемія віспи вбили близько 5-8 мільйонів чоловік відразу ж після іспанського прибуття.

Місцеве населення ніколи не стикалися, і тому не було імунітету проти хвороб, завезених європейцями.

'СИЛЬНИЙ КАНДИДАТ'

Другий cocoliztli спалах з 1576 по 1578 убив половину решти населення.

"В містах і великих населених пунктах, великих були вириті ями, і з ранку до заходу священики не робили нічого іншого, але нести трупи і кидати їх в канави," як Францисканець Фрай історик Хуан де Торквемада вважається хроніку періоду.

Навіть у той час, лікарі сказали симптоми не збігаються з більш відомих захворювань, таких як кір і малярія.

У понеділок, вчені заявили, що їм, швидше за все, викритим злочинцем. Аналіз ДНК, витягнутої з 29 скелетів, похованих у cocoliztli кладовищі, вони знайшли сліди enterica бактерії сальмонели, від Паратифу з різними.

Відомо, що причиною черевного тифу, з яких тифу є прикладом. Мексиканський підвид рідко викликає сьогодні людини інфекції.

Два скелети, знайдені в результаті розкопок в ecatepec, Мексика. Археологи, розкопуючи поселення ацтеків у 2004 році знайшли перші речові докази, щоб підтримати криваві жертви відображений у багатовіковій індійській книзі картини, відомі як кодекс.

Багато штамів сальмонел розповсюджуватися через інфіковані продукти харчування або воду, і, можливо, їздив в Мексику з одомашнених тварин, привезених іспанцями, дослідницької групи.

Сальмонела enterica салмонелл, як відомо, присутні в Європі в Середні століття. "Ми перевірили всіх бактеріальних патогенів та ДНК вірусів, для яких геномних даних" і enterica салмонелл був тільки зародок виявлено, співавтор Олександра Хербиг, також з Університету Тюбінгена, розповів AFP.

Можливо, однак, що деякі патогени були або виявити, або зовсім невідомим.

"Ми не можемо з упевненістю сказати, що С. enterica салмонелл був причиною епідемії cocoliztli", - сказав член команди ЛЗ Кірстен.

"Ми вважаємо, що слід вважати сильним кандидатом".