'Мордор під водою біля узбережжя австралійського

Опубликованно 24.01.2018 05:28

'Мордор під водою біля узбережжя австралійського

Цей потойбічний пейзаж, який є результатом вулканічних вивержень, які відбувалися під водою 35 мільйонів років тому, був у порівнянні з Дж. Р. Р "царство зла Толкієна Мордор".

Вчені з Університету Аделаїди, університету Абердіна і науково-промислової дослідницької організації Співдружності (csiro) дав використовували 3D даних сейсморозвідки на карту "Tolkienesque кластера" підводних вулканів.

Передові технології використовує сейсмічних хвиль для вимірювання підповерхневих структур і дають точне зображення області.

Дослідники виявили 26 стародавні потоки лави поховали близько 250 метрів під морської осад підлогу, разом з безліччю підводних вулканів.

Підводні вулкани і стародавні потоки лави були зіставлені з використанням технології сейсморозвідки. Фото: Абердинського Університету/Постачання

Похованих лавових потоків вимірюють до 34 км в довжину і 15 км в ширину, з вулканами досяг висот 625 м

Старший викладач в університеті Абердіна наук про Землю, Доктор Нік Шофілд, порівняв гео-відображення процесу УЗД.

"Технологія, яку ми використовували багато в чому схожа на те, що використовується для отримання ультразвукових зображень дітей, але і для Землі", - сказав він в заяві.

"Використовуючи цю техніку, ми маємо унікальну можливість поглянути на пейзаж, який залишається прихованим протягом мільйонів років, підкресливши зростаюче значення сейсмічних даних для вивчення підводного вулканізму."

Знімки були уподібнити фантастичний пейзаж Мордора, зображені на Володар Кілець фільмів, який був знятий в національному парку Тонгаріро в Новій Зеландії.

Такі можливості, як це ніколи раніше не були зіставлені з підводних сейсмічних даних, і дослідники сподіваються, що результати, які були опубліковані в журналі американського геофізичного Союзу, дозволить поліпшити наше розуміння того, як розвиватися і вулкани вивергаються під водою.

"Підводних потоків лави набагато складніше для вивчення, ніж їх побратими на поверхні Землі через їх важкодоступність," Доктор Шофілд говорить.

"За допомогою даних, отриманих в рамках геологорозвідувальних робіт на нафту, ми змогли зіставити ці стародавні лавові потоки з безпрецедентною точністю, показуючи вражаючий вулканічний пейзаж, що нагадують ілюстрації з Володаря Кілець".