В метеоритах знайшли ключ до життя на Землі

Опубликованно 28.01.2018 02:18

В метеоритах знайшли ключ до життя на Землі

Вчені Національної лабораторії імені Лоуренса в Берклі виявили, що в метеоритах з поясу астероїдів знаходяться складні органічні сполуки і вода. Стаття планетологів опублікована в журналі Science Advances. Коротко про наукову роботу розповідається в прес-релізі на сайті Phys.org.

На думку дослідників, їхня знахідка вказує на те, що космічні тіла, що падають на Землю, могли зіграти вирішальну роль в появі життя на планеті.

Дослідники вивчили хімічний склад в крихітних кристалах кам'яної солі всередині метеоритів. Ці кристали мають різний колір, який надають їм домішки неорганічних та органічних сполук. Вік космічних тіл досягає 4,5 мільярда років, а їх джерелами стали, ймовірно, карликова планета Церера і астероїд Геба, які розташовані в головному поясі астероїдів між орбітами Марса і Юпітера).

Рентгенівські знімки мінералів показали, що всередині кристалів знаходяться включення насиченого сіллю водного розчину, що містить різні органічні молекули. В тому числі амінокислоти, їх попередники і інші речовини. Також були виявлені ароматичні, кетонові і имидазольные сполуки, які на Землі мають важливі біологічні функції.

Як вважають вчені, відкриття демонструє, що примітивне життя, наприклад, мікроорганізми, могла б існувати і в інших місцях Сонячної системи, а також переміщатися між планетами на уламках астероїдів або планетоидов.