Магнітні полюси землі встановити, щоб перевернути

Опубликованно 08.02.2018 04:28

Магнітні полюси землі встановити, щоб перевернути

Експерти попереджають, що зміни, швидше за все, з магнітним полем послаблення на 15 відсотків протягом 200 років, сонце доповідей.

Згідно зі звітом онлайновий науковий журнал Undark, фліп може викликати руйнівні потоки частинок від сонця, галактичних космічних променів, а також підвищеною УФ-променів від радіації".

Звіт попередив, що супутникові системи синхронізації, які керують електричних мереж може потерпіти невдачу, викликаючи хвильовий ефект, що б Вимкнути світло, комп'ютери і телефони.

Навіть топити в унітазі може стати неможливим.

У статті спільні проблеми з Даніелем Бейкер, директор лабораторії атмосферної та космічної фізики в університеті Колорадо, боулдер, який попередив, що "в деяких частинах планети стане непридатною для життя під час розвороту".

Магнітне поле Землі слабшає, що може призвести до поляків, щоб перевернути, що викликало хаос. Фото: AFP фото/НАСА

Історично склалося так, що Північний і Південний магнітні полюси перекинулися кожні 200 000 до 300 000 років.

А фліп-це зараз актуально — з останньою зміною за оцінками, сталося приблизно 780 000 років.

Зміна клімату також, здається, змінюється на планеті географічних полюсів, за даними Національного географічного товариства, яке відзначило, що "ми трохи запізнюємося повна зміна, і деякі дані дійсно припускають, що геомагнітні розворот геологічно неминуче."

Вона сказала, що фліп може бути "млявим", то ми могли б бути трохи менше захищений від шкідливих променів протягом тривалого періоду часу.

Дослідники раніше виявили "аномалію" під Південній Африці, які могли б вказати на це рідкісне природне явище-ось вріжеться в землю.

Ми не знаємо, який ефект може бути, але вважається, що фліп може призвести до електромереж піти наперекосяк — що створює ризик заподіяння економічного хаосу в усьому світі.

Північний магнітний полюс землі дрейфує в Північній Америці на такий кліп, що він міг опинитися в Сибіру. Зсув може означати, що Аляска більше не зможуть побачити висотні мерехтливі дисплеї різнокольоровою підсвіткою під назвою Північне Сяйво. Фото: AP фото/Анкоридж Дейлі Ньюс, Еван steinhauser можуть покататися р., файлу

Зрушення буде бачити Північ і Південь перейти на наші компаси, і може означати, що тварини використовують магнітне поле Землі для навігації можна заблукати під час міграції.

Деякі експерти навіть пов'язували розвороти полюса до масового вимирання, оскільки розворот може викликати небезпечні частинки падають на планету.

Вважається, що магнітне поле фліп може відбутися в найближчі 2000 років.

ЩО МОЖЕ ВИЙТИ, ЯКЩО МАГНІТНІ ПОЛЯ ЗЕМЛІ ПЕРЕВЕРТАЄТЬСЯ

Масове вимирання? Деякі експерти вважають, що зміна магнітного поля дозволить небезпечні частинки падають на Землю. Вони кажуть, що магнітне поле повністю зникає під час перевертати, залишаючи нас вразливими. Однак, ця теорія виявилася суперечливою і кілька вчені встановили, що масові вимирання навряд чи бути викликана фліп.

Зникає атмосфера ? На щастя, цей сценарій малоймовірний. Тим не менше, вважається, що атмосфера Марса була позбавлена сонячним вітром, тому що це не має сильного магнітного поля.

Економічний колапс? Фліп міг збити електричних мереж по всьому світу, потенційно крах фондових ринків і зупинки економіки від працює належним чином.

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і перевидані тут з дозволу.