'Коли я вперше побачив скам'янілості, моя щелепа впала на підлогу'

Опубликованно 08.02.2018 04:28

'Коли я вперше побачив скам'янілості, моя щелепа впала на підлогу'

Враховуючи дефіцит скелети динозаврів з Африки, сильно боролися, щоб відновити карту, як тварини поширилися по всьому світу після "суперконтиненту" Пангея розпалася близько 200 мільйонів років тому в різних суші.

Багато хто вважав, динозаври в Африці були повністю ізольовані від кузенів на інших континентах до того часу їх розквіту була принесена до різкого кінця, можливо, на землю впав астероїд.

Нового зразка, слона-розміром рослина-людожер отримав назву Mansourasaurus shahinae, проливає Нове світло на афро-європейських зв'язків динозавра, його першовідкривачами сказав.

Реконструкція titanosaurian Mansourasaurus динозавр shahinae на берегової лінії у Західній пустелі Єгипту, близько 80 мільйонів років тому.

Дивлячись на його фізіологію, команда прийшла до висновку, що Mansourasaurus був "більш тісно пов'язані з динозаврами з Європи та Азії, ніж на ті, що далі на південь, в Африку або в Південну Америку," згідно з заявою з Університету Огайо.

“Це, в свою чергу, показує, що принаймні деякі динозаври могли пересуватися між Африкою і Європою ближче до кінця правління цих тварин. Останні динозаври в Африці не був повністю ізольований".

Дуже небагато закам'янілі рештки динозаврів наприкінці крейдового періоду, близько 100 до 66 мільйонів років тому, були знайдені при розкопках на африканському континенті.

Велика частина землі, де скам'янілості можуть бути знайдені сьогодні на покриті пишною рослинністю, на відміну від відкритої, при якому кістки часто зустрічаються в Патагонії, наприклад, рок.

Виявлений в пустелі сахара, Mansourasaurus це найбільш повний скелет динозавра в кінці крейдяного коли-небудь знайдених в Африці.

Залишки включають в себе розрізнені шматочки хребців істоти, череп, нижня щелепа, ребра і кістки ніг.

Mansourasaurus це титанозавр, група, яку також включені деякі з найбільших сухопутних тварин, коли-небудь жили, таких, як Аргентинозавр, Dreadnoughtus, і Patagotitan.

"Коли я вперше побачив фотографії скам'янілостей, моя щелепа впала на підлогу", - сказав співавтор дослідження Метт Ламанна з музею природної історії Карнегі.

"Це був Святий Грааль — добре зберігся динозавр з кінця епохи динозаврів в Африці — що ми палеонтологи шукали довгий, довгий час."