У Монголії знайшли стародавнього літаючого ящера

Опубликованно 09.02.2018 11:21

У Монголії знайшли стародавнього літаючого ящера

Розмах крил істоти був більше 14 метрів. Приблизно такий же показник має винищувач Су-37.

Прах стародавнього гігантського птерозавра був виявлений групою вчених з різних країн у пустелі Гобі. Знахідка являє собою невідомий раніше вид літаючих ящерів, повідомляє "Диалог.UA".

Дослідники дізналися, що птерозавр жив на Землі 70 мільйонів років тому. Звір був хижаком і потрясав своїми розмірами. Наприклад, розмах його крил міг досягати від 10 до 14,5 метра. Детальніше дослідники повідомляють про свою знахідку в науковій публікації, надрукованій у виданні Journal of Vertebrate Paleontology.

11 років тому палеонтологи з Японії і Монголії відкопали кілька хребців. Відкриття було зроблено в тій же пустелі, це свідчить про те, що знайдені фрагменти належать одному і тому ж суті. Знахідку вдалося вивчити лише зараз. Палеонтологи були здивовані, дізнавшись, що мають справу з птерозавром. Так як інших кісток не збереглося, оцінити точні розміри птерозавра майже неможливо, проте його шийні хребці дещо більше, ніж у інших відомих особин.

Раніше вчені повідомляли про те, що знайшли "родича динозавра" - одну з найбільш незвичайних рептилій нашого часу.

Категория: Техника