На Мадагаскарі знайшли новий вид лемурів

Опубликованно 16.02.2018 21:35

На Мадагаскарі знайшли новий вид лемурів

На Мадагаскарі спостерігається дивовижне біорізноманіття, не зустрічаюча ні в одному іншому місці Землі. Наприклад, лемури живуть виключно на цьому острові й на сусідніх Коморських островах. Серед цих приматів виділяється в загальному близько 100 видів. Нещодавно вчені описали ще один вид щурячих лемурів, що отримав назву Cheirogaleus grovesi.

Це істота в довжину складає всього 17 сантиметрів, має пишний 28-сантиметровий хвіст, буре забарвлення і миле біла пляма на носі. Як і у всіх інших лемурів, у Cheirogaleus grovesi — неймовірно милі чорні очі і маленькі чіпкі пальці. Про відкриття коротко повідомляє портал ScienceAlert.

Cheirogaleus grovesi мешкають в південно-східних частинах Мадагаскару і були виявлені у двох національних парках — Раномафане і Андригитре; ці примати живуть у дощових лісах і харчуються в основному фруктами.

Новий вид отримав назву на честь відомого британсько-австралійського приматолога Коліна Грувса (Colin Groves). Вчений, який пішов з життя рік тому, за довгу кар'єру описав понад 50 видів. В тому числі — кілька щурячих лемурів в 1999 році, коли вважалося, що рід складається всього з двох видів. Тепер рід налічує вісім видів.

Зазначається, що хоча лемури одного роду (у тому числі такого, як Cheirogaleus) можуть бути дуже схожі один на одного, досягнення в молекулярному аналізі ДНК дозволяють вченим виділяти нові види.

Так сталося і з Cheirogaleus grovesi: фахівці зібрали зразки ДНК декількох лемурів, акуратно спійманих (і потім відпущених) в дощовому лісі, і порівняли дані з зразками, отриманими від вже описаних видів в 2014 і 2015 рр ..

Дослідники припускають, що в найближчі роки можна чекати на відкриття і інших нових видів лемурів.