Невідомий об'єкт на шаленій швидкості увірвався в атмосферу Землі: вражені видовищем астронавти досі не можуть відійти від побаченого, - кадри

Опубликованно 18.02.2018 03:21

Астронавтові Паоло Несполі ще ніколи не вдавалося зняти на камеру рух подібних небесних тел. Але нещодавно в кадр Несполі потрапив яскравий вогненна куля. Як виявилося, це був дуже швидкий метеорит, що рухався з немислимою швидкістю.

Італійський астронавт, який працює на навколоземній орбіті, вловив момент стрімкого входження космічного об'єкта в щільні шари атмосфери в районі Атлантичного океану, інформує "Диалог.UA" з посиланням наLIGAnews.

Встановлено, чтокосмическое тіло, входячи в атмосферу Землі, рухалося зі швидкістю 40 км/с. Дивовижні кадри розміщені на сторінці астронавта в Twitter.

Несполі поділився, що на станції їм доводиться спостерігати багато метеоритів, але ніколи ще у астронавтів не виходило їх "зловити на камеру".

"Я відобразив яскравий вогненна куля. Ним виявився дуже швидкий метеорит, який мчить з швидкістю 40 кілометрів на секунду", - прокоментував неординарна подія Несполі.

У Європейському космічному агентстві заявили, що мова йде про космічному об'єкті розміром менше метра, який переміщувався з швидкістю в 2 рази швидше тієї, з якою зазвичай рухаються метеорити.

Не виключається також, що об'єкт може бути частиною фантастичного метеорного потоку Тауриди або Леоніди.

На опублікованому відео об'єкт можна побачити в правому верхньому куті на 7-8 сек.Фахівці також припустили, що це може бути фрагмент супутника.

We see many meteors from the @Space_Station but I was never able to get one on camera... this time I got lucky and filmed a #fireball, a very bright and fast meteoroid falling to #Earth at about 40km/s! Can you spot it? #VITAmission https://t.co/gbMuhPqbL8 pic.twitter.com/YyZtUc22Oj

— Paolo Nespoli (@astro_paolo) 16 листопада 2017 р.

Раніше повідомлялося про те, що Україна вже в майбутньому годусможет запустити в космос перший супутник.

А китайці претендують на те, щоб першими в світі вийти на зв'язок з пришельцамиблагодаря унікальному обладнанню.

Категория: Техника