Таємниця розкрита: американські вчені вивчили стародавній календар індіанців синагуа

Опубликованно 06.06.2018 01:12

Фахівці проводили дослідження в Арізоні, США, де виявили стародавній календар.

Древній артефакт віком 900 років має 1000 дрібних зображень. Символи впорядковані на камені з пісковика, петрогліфи, допомогли дізнатися фахівцям про спосіб обчислення сонячних циклів у древнього народу, передає "Диалог.UA" з посиланням на "Російський Діалог".

На думку експертів, незвичайні символи завдали представники древнього племені індіанців синагуа, які населяли територію сучасного штату Арізона до відкриття Америки Христофором Колумбом. Дослідники були вражені, що неймовірну знахідку виявили тільки зараз.

Індіанці розробили свою систему позначень пір року і дня з допомогою знаків, які наносилися на кам'яну плиту. Спосіб, який придумав стародавній народ, дозволив вченим з легкістю відшукати точки сонцестояння і рівнодення.

Також археологи виявили незвичайні кам'яні конструкції. Незвичайні споруди оказалисьдревним календар інків, який стародавня цивілізація використовувала для визначення часу настання осіннього рівнодення або зимове сонцестояння.

Раніше в Судані в "місті мертвих" археологи обнаружилидревние кам'яні таблички з таємничими написами на мертвому мероитском мовою. Вчені продовжують дешифрувати фрази, нанесені на стародавні плити, вік яких становить 2700 років.

Нагадаємо, ізраїльські фахівці дешифрували стародавні рукописиКумранских сувоїв, які раніше вважалися порожніми. Виявити прихований текст манускриптах Мертвого моря вчені змогли за допомогою інфрачервоного випромінювання.

Категория: Техника