Чому наші дні стають довшими

Опубликованно 07.06.2018 17:30

Чому наші дні стають довшими

Згідно з новим дослідженням, в день на Землі-1,4 млрд. років тому, тривала всього 18 годин.

Використовуючи новий статистичний метод, званий astrochronology, астрономи заглянули в глибокому геологічному минулому Землі та реконструювати історію планети, відкриваючи сил працювати, щоб змінити довжину наших днів.

Вчені з Університету Вісконсін-Медісон в США використовується метод, який однієї астрономічної теорії з геологічних спостережень вдивлятися далі і "сказати в далекому минулому".

Вони почали створювати стародавньої геологічного літопису ритмічні зміни клімату, відомі як цикли Міланковіча, які відбуваються за десятки тисяч років у зв'язку з періодичними коливаннями орбіти і осі обертання Землі.

Місяця та інших планетарних сусідів орбіті впливу сонця на земну руху. Ці коливання в кінцевому рахунку визначити, де сонячне світло падає на Землю, в залежності від швидкості обертання планети і нахил.

Нашої планети Місяця становить близько 4,5 мільярда років і сидить приблизно 385 000 кілометрів, але це було ближче, що вплинуло на те, як Земля крутилася навколо своєї осі.

З-за приливних сил між нашою планетою і місяцем, місяць повільно по спіралі від Землі приблизно 3.82 сантиметрів кожен рік, кажуть дослідники. І що викликало обертання Землі сповільниться.

"Як луна йде, Земля, як обертовий фігурист, який сповільнюється, коли вони протягнуть свої руки," співавтор дослідження Доктор Стівен Мейерс йдеться в заяві університету.

Дослідження було опубліковане на цьому тижні в журналі Праці Національної Академії наук.

Дослідники відзначають використання astrochronology в дослідження значно збагатили наші знання про ранній динаміки Сонячної системи.

"Одна з наших амбіцій було використовувати astrochronology сказати, в далекому минулому, для розвитку дуже давніх геологічних масштабах часу," д-р Мейерс.

"Ми хочемо мати можливість вивчати камені, які мільярди років у бік, що можна порівняти з тим, як ми вивчення сучасних геологічних процесів".

Дослідники протестували даний підхід на двох стратиграфічних шарів гірських порід — на 1,4 млрд.-річної освіти Xiamaling з Північного Китаю і 55-мільйонів-річний рекорд з Уолфіш-хребет в південній частині Атлантичного океану.

В основному, в геологічного літопису виступає в якості астрономічної обсерваторії для ранній Сонячній системі, Доктор Мейерс.

Техніка дозволяла їм надійно оцінити з шарів гірських порід у геологічному літописі варіації напрямку осі обертання Землі та форми її орбіти в глибокий раз з новою ступенем довіри.

Дослідження було опубліковано цей тиждень в журналі праці Національної Академії наук.