Більше будівельних блоків життя на Марсі

Опубликованно 10.06.2018 00:18

Більше будівельних блоків життя на Марсі

Безпілотний марсохід Curiosity знайшов нові свідоцтва на сезонні коливання метану на Марсі, із зазначенням джерела газу, швидше за все, самої планети, або, можливо, її надр вода.

У той час як не пряме свідчення життя, з'єднання, пробурені з Марса в кратері Гейла найрізноманітніші, зроблену з поверхні планети з роботизованою корабля приземлився в 2012 році, кажуть експерти.

"Це значний прорив, тому що це означає, що органічні матеріали збереглися в деяких з найбільш суворих умовах на Марсі," сказав провідний Автор одного з двох досліджень, у журналі науки, Дженніфер Eigenbrode, астробіолог НАСА Годдар космічний Центр.

"Можливо, ми зможемо знайти щось краще зберігся, ніж той, що має ознаки життя в ній", - сказала вона

Цікавість марсохід НАСА на Віра Рубін-Рідж. У четвер, 7 червня 2018 року, вчені повідомили, що марсохід знайшли потенційні будівельні блоки життя Стародавньої озерної улоговини і підтвердив сезонним збільшенням атмосферного метану.

Цікавість Ровер NASA вже знайшли органіки на Марсі. Меншому відкриття було оголошено в 2014 році.

"Це перша по-справжньому надійного виявлення," співавтор Санджив Гупта, професор наук про Землю Імперського коледжу в Лондоні, сказав AFP.

“Що це нове дослідження показує в деяких деталях-відкриття комплексу та різних органічних сполук у донних відкладах. Це не означає, що життя, але органічні сполуки є будівельним матеріалом життя", - додав він.

"Вперше ми виявили настільки різноманітний спектр такого роду речі".

КЛЮЧ ДО 'БІЛЬШЕ'

З'єднань може бути від метеорита, або із геологічних формацій схожа на вугілля і чорних сланців на землі, чи іншій формі життя, сказав Eigenbrode.

Їх походження до цих пір залишається загадкою.

"Ми виявили біти і шматки чогось більшого", - сказав Eigenbrode. Зразки були пробурені від підніжжя гори Шарп, в басейні Гейл кратер, який, як вважають, провели стародавньому Марсіанському озері.

"Це гарне місце для життя, щоб жили, якщо вона коли-небудь існувала на Марсі", - сказала вона.

Аргіліти породи була пробурена зверху п'ять сантиметрів марсіанської поверхні й нагрівають в маленькій лабораторії аналізу знаходиться на борту марсохода.

Французький інструмент виявлено "кілька органічних молекул і речовин нагадують багатих органічною речовиною осадових порід, знайдених на Землі, в тому числі: тиофен, 2 - і 3-methylthiophenes, methanethiol, і диметилдисульфид", - сказав науковий доповідь.

Марс Західному півкулі Північно — чудовий Олімп, найбільший з вулканів в регіоні Тарсис Монтес знаходиться в цьому квадранті планети. Вулкани в цій області від десяти до ста разів більше, ніж на Землі. Картина: Національні Географічні Карти

ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТАНУ

Інша папір в науці повідомив про нові подробиці у справі пошуку джерела метану на Марсі, який має широкі піки і провали в залежності від сезону.

Метан, сама найпростіша органічна молекула коливається від 0,24 до 0,65 частини на мільярд, досягнувши піку в кінці літа в Північній півкулі", - йдеться в доповіді, на основі трирічних даних.

Джерело поки неясне, але він може зберігатися в холодному Марсіанському грунті на водній основі кристалів званих клатратов, кажуть дослідники.

"Обидві ці знахідки і прориви в астробіології", - написав Лоес Інге десять Кейт з Університету Тюбінгена в Німеччині, в супровідному коментарі в науці.

"Виявляти органічні молекули і метан на Марсі має далекосяжні наслідки в світлі потенційного минулому життя на Марсі", - сказала вона.

“Кьюріосіті показали, що в кратері Гейла було обжито близько 3,5 мільярдів років тому, в умовах, порівнянних з умовами на ранній землі, де життя розвивалася приблизно в цей час.

"Питання про те, чи могла виникнути життя і існувала на Марсі набагато більше підходяще тепер, коли ми знаємо, що органічні молекули присутні на їх поверхні, у той час".

Ця фотографія НАСА випущений 7 червня 2018 р. показує низький кут автопортрет НАСА Curiosity Rover на автомобіль Марс на сайт, з якого вона досягла вниз, щоб просвердлити скелю цілі під назвою "Буланой" на нижній Маунт-Шарп.

НАСТУПНОЇ МІСІЇ

За даними Аріель Анбар, професор університету штату Арізона, який керував програмою коледжу, спонсорованого NASA астробіолог з 2009 по 2015 рік, робота "напевно переміщення м'яча по майданчику в значній мірі." Він "визначає, як будуть задаватися питання, і проводиться на наступному етапі дослідження Марса," Анбар, який не був залучений до дослідження, сказав AFP по електронній пошті.

Вчені сподіваються продовжити пошук ознак життя на Марсі з європейської та російської Ровер, Екзомарс, приземлитеся в 2021 році.

Він буде бурити ще глибше, ніж всі попередні інструмент, на глибину до двох метрів.

НАСА також має іншу Ровер в роботах з його марсіанської місії 2020 року, яка планує пробурити ядер і відкладіть їх у бік можливого майбутнього отримання і повернення на Землю.