Футуристичний ген-технологія редагування може викликати рак, дослідження показують,

Опубликованно 16.06.2018 13:36

Небезпека з технологією, ТРИФОСФАТИ інструмент для редагування, виникає, зокрема, коли системи crispr-cas9 у використаний для того щоб замінити захворювань-завдаючи ген здорового, Нью-Йорк пост повідомляє.

Одне дослідження Каролінського інституту і компанії novartis, опубліковані на цьому тижні в журналі природа медицини, припускають, що успішний метод crispr-cas9 в зміна може означати, що модифіковані клітини не рак-пригнічуючи протеїн, тим самим збільшуючи ризик для пацієнта.

Білок під назвою p53, виступає в якості клітинного тіла "перша допомога" комплект, а також викликає деякі ТРИФОСФАТИ редагуванні.

Метод crispr-cas9 працює як ножиці, щоб обрізати нитки ДНК, і таким чином, скорочення може також викликати р53 з'явитися і відновлення поламаних клітин — або він самознищиться.

"Вибираючи клітини, які успішно відновлено пошкоджений ген, ми мали намір виправити, ми, можливо, ненавмисно і забрати клітини без функціонального р53", - каже Емма Haapaniemi, співавтор дослідження Каролінського Інституту.

"Якщо пересадити в пацієнта, як в генній терапії спадкових захворювань, таких клітин може призвести до раку, що викликає побоювання за збереження ТРИФОСФАТИ на основі генної терапії."

Дисфункція р53 викликає значний ризик раку. Він відповідає за майже половину яєчників, у 43% випадків колоректального раку і значне число легенів, підшлункової залози, шлунка, печінки, молочних залоз, за даними стат Новини.

Дослідження кинули новий знаки питання над технологією.

РОБИТЬ МЕТОД CRISPR-CAS9 БІЛЬШЕ ШКОДИ, НІЖ КОРИСТІ?

Хоча мутації р53 значно підвищують ризик виникнення раку, результати причина, щоб бути обережними і не для повномасштабної тривоги.

Бернхард Schmierer, науковий співробітник Каролінського Інституту, під назвою crispr-cas9 в "потужний інструмент з приголомшуючі терапевтичний потенціал," до підсвічування можливих ризиків.

“Як і всі медичні процедури, однак, метод crispr-cas9 в основі терапії може мати побічні ефекти, які пацієнти і вихователі повинні бути в курсі. Наше дослідження припускає, що майбутня робота над механізмами, які викликають р53 у відповідь на метод crispr-cas9 буде мати вирішальне значення у підвищенні безпеки системи crispr-cas9 в основі терапії," сказав він в заяві.

Schmierer розповів стат новину, що "незрозуміло, якщо результати перевести в клітини фактично використовується в сучасних клінічних досліджень".

Тип генетичної модифікації досліджені в дослідженнях, відомому як корекція Гена, теж просто одним з метод crispr-cas9 в можливості.

Він також може бути використаний для редагування генів через руйнування, замість прямої заміни, навіть коли p53 функціонує нормально. Цей тип порушення Гена називається вкладів негомологичного з'єднання кінців — використовується в серповидно-клітинної таласемії та випробувань.

Ця стаття спочатку з'явилася на Нью-Йорк пості опублікована з дозволу.