Трамп хоче, щоб ми 'космічні війська'

Опубликованно 19.06.2018 08:51

Трамп хоче, щоб ми 'космічні війська'

Містер Трамп уявив собі світле майбутнє космічної програми США, пообіцявши відродити маркування зусилля країни, повернутися на Місяць і врешті-решт відправити пілотовану місію, що б досягти Марса.

Дональд Трамп тисне руку адміністратора NASA Джим Bridenstine після підписання директиви про космос в Білому домі. Фото: АFР

Президент США підставили простір як проблема національної безпеки, заявивши, що не хочуть "Китаю і Росії та інших країнах веде нас".

"Моя адміністрація освоєння спадщини Америки як найбільший в світі космічна держава," містер Трамп заявив у Білому домі, де до нього приєдналися члени його ради з космосу.

"Суть американського характеру, щоб досліджувати нові горизонти і приручити нові рубежі".

Міжнародна Космічна Станція. США незабаром може бути патрулювання простору. Фото: НАСА через АП

Містер Трамп раніше заявив про можливість створення космічного загону, який буде включати порції еквівалентно частин ВПС, армії і флоту. Але його розпорядження завдань Міністерство оборони, щоб почати процес створення "космічних сил" шостий гілки збройних сил США. Він сказав, що створення нової філії буде курирувати генерал Джозеф Данфорд, голова Об'єднаного комітету начальників штабів.

“Коли мова йде про захист Америки, це не досить просто мати американське присутність в космосі. Ми повинні мати американське панування в космосі," пан Трамп сказав.

Дональд Трамп хвалиться своєю директивою "космічних сил". Фото: АFР

"Ми збираємося мати ВПС і ми будемо мати військово-космічні сили, окремі, але рівні."

Пан Трамп також використовували заході в Білому домі, щоб створити нову політику для зменшення супутникової безлад в просторі. Політика вимагає для забезпечення безпечної і спокійної обстановки на орбіті, по мірі збільшення супутникового трафіку. Він також встановлює нові орієнтири для супутникового проектування і експлуатації, щоб уникнути зіткнень і розпадів космічних апаратів.

Моделі космічних кораблів та інших об'єктів НАСА розпаковуються до події з космічними ради при Білому домі. Фото: АFР

Містер Трамп приєднався віце-президент Майк Пенс, який веде останнім часом відродився космічного ради, а також ряд членів Кабінету, Адміністратор НАСА Джим Bridenstine, відставних астронавтів і вчених.

Виконавчий секретар Ради, Скотт ПАРЄ, повідомив журналістам перед засіданням, що простір стає все більш насиченим і сучасні рекомендації недостатні для вирішення проблеми.

Пан Трамп підписав розпорядження про управління космічним рухом, спрямованих на розвиток приватно-державного моніторингу об'єктів на орбіті, щоб уникнути зіткнення і ударів уламків.

У заяві Білого дому сказав, що рух "прагне знизити зростаючу небезпеку космічного сміття загальним інтересам всіх народів".