Вчені зробили унікальне відкриття про життя на Марсі: розгадана загадка, мучив дослідників не один рік

Опубликованно 20.06.2018 07:24

Вчені нарешті з'ясували причину формування геологічної структури Medusae Fossae, походження якої раніше було для наукових умів нерозв'язною загадкою.

Відповідні висновки планетологи Університету Джона Хопкінса в США опублікував в Journal of Geophysical Research: Planets, передає "Диалог.UA".

Згідно з їх висновками, зазначена вище формація - наслідок катастрофическихизвержений вулкана, які, до слова сказати, призвели до виникнення водойм, а може бути, і життя.

Medusae Fossae – масований геологічне утворення, складається з еродованих м'яких порід і розташоване поряд з екватором планети. Її протяжність - 8 тисяч кілометрів. В основному формація являє собою хвилястий і гладкий рельєф, проте в деяких місцях є долини і хребти.

Вчені встановили, що формація виникла більше трьох мільярди років тому в моментстрашныхвулканических вивержень. Викиди в атмосферу попіл осідав на поверхні, залишаючись біля підніжжя пагорбів. Він твердів і надалі ставав частиною формації. Потім половина породи в результаті ерозії руйнувалася, і від цього виходили різні елементи рельєфу.

Medusae Fossae в 100 разів масивніше, ніж найбільше з подібних утворень на Землі.

Вчені переконані, що при появі формації в атмосферуКрасной планети було викинуто небувала кількість води. Завдяки цьому утворився глобальний водний покрив, що має більше дев'яти сантиметрів товщини.

Зігріта парниковими газами поверхню Марса зробила її придатною для існування рідких водойм і примітивних живих організмів.

Раніше експерти надали доказательстважизни на Червоній планеті.

Нагадаємо, Інтернет вразив унікальний знімок з Марса.

Категория: Техника