Марсіанський супутник зняв падіння метеорита

Опубликованно 22.06.2018 00:36

Марсіанський супутник зняв падіння метеорита

Автоматична міжпланетна станція Mars Reconnaissance Orbiter (MRO) була запущена до Марсу в 2006 році. Використовуючи високотехнологічні інструменти — камери, спектрометри, радари, — апарат аналізував геологію Марса й допомагав іншим місій. Хоча планувалося, що місія MRO триватиме всього два роки, станція залишилася на орбіті Червоної планети на цілих 12 років і працює досі.

Нещодавно — за допомогою інструменту HiRISE (High Resolution Imaging Science Experiment) — апарат зняв ударний кратер на поверхні Марса — поглиблення, що утворилося після падіння на поверхню метеорита. У результаті стався зсув, який залишив за собою довгу темну смугу. Такі смуги, як передбачається, утворюються, коли зі схилу сходить досить яскравий шар пилу і стає помітним більш темний матеріал.

Удар метеорита, що утворив кратер, який стався приблизно 10 років тому. І хоча кратер невеликий (в поперечнику становить приблизно п'ять метрів), через нього утворилася смуга довжиною близько одного кілометра. Крім того, збоку від цієї смуги, як зазначає NASA, можна помітити і слід від іншого зсуву, що стався ще раніше.